Zavrieť

Porady

Psycholog pomoc

Ahojte,
chcem sa opýtať, či sa za psychológa platí.
A aký je asi najlepší psychológ v žilinskom kraji?
Ja by som potrebovala takú tú psychickú pomoc, ale som len študent, takže moc peňazí naňho nemám.
ďakujem za odpoveď

PS: dosť naliehavé
Usporiadat
buchač buchač

buchač je offline (nepripojený) buchač

Nedávaj otázky, na ktoré nechceš počuť odpoveď... ...viac
kukučka Pozri príspevok
Ach Danila,ako mám rada tvoj zmysel pre humor. Tí čo ho nepoznajú, majú smolu. ukážka v prílohe
A druhého srandistu prosím o vysvetlenie. Ako sa bejsbolkou presadzuje zlaté pravidlo?

http://www.mojevideo.sk/video/149/sh...ch_umenie.html
Bejzbolka ....?

Keď len toľko .....

Útok a obrana

0 0
Bastian Bastian

Bastian je offline (nepripojený) Bastian

buchač Pozri príspevok
Bejzbolka ....?

Keď len toľko .....

Útok a obrana

Máš s tým skúsenosti?
0 0
buchač buchač

buchač je offline (nepripojený) buchač

Nedávaj otázky, na ktoré nechceš počuť odpoveď... ...viac
Bastian Pozri príspevok
Máš s tým skúsenosti?
Ako moja manželka vraví ...:

Na všetkých možných oddeleniach v nemocnici si ležal .....už len na gyndu...
0 0
LuciinkAA LuciinkAA

LuciinkAA je offline (nepripojený) LuciinkAA

Ahojte,
ja som bola trošku v šoku, keď som si prečítala všetky príspevky. A chcem sa poďakovať všetkým, čo mi zdravo a rozumne odpovedali, hoci asi podľa vlastného gusta. Ale musím priznať, že hoci som si prečítala 66 príspevkov, len pár bolo takých, kde som sa dozvedela to, čo som chcela vedieť. Mnohé príspevky by som skôr zaradila do kategorie : výmena názorov.
Nechcem nikoho kritizovať, ďakujem všetkým za názor.
A prečo som napísala, že hľadám najlepšieho psychologa v zil. kraji? Lebo som si myslela, že mi niekto zo žilinského kraja odpíše, čo má s tým skúsenosti.

A, áno máte pravdu v tom, že by som vám svoj problém mala priblížiť, takže tu vám ho rozpoviem.