Ahojte poraďáci. Potrebujem poradiť ohľadom obratu pre účely DPH. Sme štvrťročným platcom a máme sa stať mesačným. Máme takúto situáciu. Od 1.1.2010 bola novela zákona o DPH, konkrétne sa mi jedná o §19 ods.3, opakované dodávky tovarov a služieb. Začiatkom roka sme vystavili faktúru na prenájom tlačiarne na obdobie jedného roka, kde boli nasledovné dátumy:
Faktúra 001: (nie predfaktúra) Prenájom tlačiarne na obdobie 01.02.2010 - 31.01.2011
Dátum vystavenia: 01. 02. 2010
Dátum dodania služby: 31. 01. 2011
Ale táto faktúra bola zaplatená skôr, ako 31. 01. 2011, tak nám vznikla povinnosť vyhotoviť faktúru k prijatej platbe:
Faktúra 002:
Dátum vyhotovenia: 25. 02. 2010
Dátum prijatia platby/dodania služby: 25. 02. 2010
A k faktúre 001 sme vystavili dobropis:
Dátum vystavenia: 25. 02. 2010
Dátum dodania služby: 31. 01. 2011
A teraz moja otázka znie, pri výpočte obratu pre účely DPH zahrniem aj faktúru 001 alebo nie?
Naposledy upravil Dav : 18.10.10 at 18:02