Zavrieť

Porady

Urcenie platovej triedy zamestnanca ZUS

Dobry den, chcem sa spytat na platove zaradenie v ZUS. Mam ukoncene konzervatorium (absolutorium, hra na klaviri) a Pedagogicku fakultu UMB (Hudobna vychova - Pedagogika). Mam 6 rocnu prax, kedze som vyucovala uz pocas studia a po skonceni vysokej som bola zaradena do 10 platovej triedy. Od 1.1.2010 ma zaradili do 9. platovej triedy z dovodu, ze mam vacsinovy uvazok hry na klaviri a len dve hodiny teorie. Podla zakona 317 by som vraj mala mat polovicny uvazok teorie, preto som teraz vedena ako - Vysokoskolsky pracovnik nakvalifikovany. Mam sancu dostat sa spat do 10 platovej triedy?
Usporiadat
dadka7 dadka7

dadka7 je offline (nepripojený) dadka7

Rozbehla sa tu celkom zaujímava diskusia - škoda, že trochu dávnejšie, ale zdá sa, že téma je stále živá.
Možno mi budete vedieť poradiť.
Ráta sa medzi skupinové predmety (ako hudobná náuka a zbor, pre ktoré som kvalifikovaná) aj hlasová výchova? Hlas. výchova sa učí v skupinách po dvoch žiakov.
Ak by som neučila dostatočný počet "svojich" predmetov, na ktoré som kvalifikovaná, rátali by sa mi tri roky pedagog. praxe za 1. atestačnú skúšku? (mám doktorát)
Ďakujem :-)
0 0
petra m. petra m.

petra m. je offline (nepripojený) petra m.

Dobrý večer.
Chcem Vás informovať o štúdiu Učiteľstvo hudobného umenia - kvalifikačné vzdelávanie na UK v BA. Tento šk. rok 2014/2015 sa neotvára z dôvodu nedostatku uchádzačov o štúdium, čo ma ohromne nepríjemne prekvapilo. Na to, aby sa štúdium otvorilo stačilo, aby sa prihlásilo 15 záujemcov /tých, ktorých sa negatívne dotkli zmeny v zákonoch pedag. zamestnancov z roku 2009/. Je možné, aby sa na celom Slovensku nenašlo 15 učiteľov, ktorí si za 2 roky štúdia chcú zvýšiť platovú triedu??? (u mňa osobne došlo k zníženiu kvalifikácie o 2 platové stupne)
0 0
veeron veeron

veeron je offline (nepripojený) veeron

Mna by to tiez zaujimalo, mam ten isty problem...tiež som spadla dokonca až o 3 triedy... napisala som na PedFak. a uvidim čo mi napíšu...
0 0

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať