adam Tie utorkové fľaše ste už mali zapísané?
OK, pripájam svoje skúsenosti...v dvoch pohostinstvách sme mali kontrolu, nahliadli do evidencie, sucho skonštatovali, že takú evidenciu ešte nevideli, pobehali po sklade ako to už býva tradícia, jeden prevádzkár im požičal pravítko,aby si odmerali....písmenka na obmedzujúcich opatreniach...na akékoľvek otázky dostali odporúčanie položiť ich písomne a no coment. Sa pozdravili česť práci a šli. Evidencia sa vyplňa posledný deň v kalendárnom mesiaci, čiže celý mesiac leží nevypísaná a nedotknutá v prevádzkárni, na konci mesiaca sa vyplna v členení denne a v členení podľa zákona podla účtovných dokladov a denných správ PLU. Žiadny prevádzkár nie je právnik, aby sa vyjadroval na špekulatívne otázky spravodajského charakteru a nie je ani kompetentný,aby niečo čomu vôbec nerozumie podpisoval. Prevádzkár je povinný byť nápomocny pri výkone kontroly, otvorí dvere, podá pravítko, požičia kalkulačku ak niekto chce niečo niekedy rátať niekde, slušne sa správa, slušne sa pozdraví na začiatku i na konci a dbá, aby etický kódex bol dodržaný,t.j. ak si vypýta uplatu za niečo čo si práve vymyslel slušne ho upozorní na spomínaný kódex. Na slovensku máme právnikov plné regále. Na takéto veci im stačia aj dva semestre. Odporúčam každému, aby vo svojej prevádzkárni výslovne dbal na to, aby
všetko mal v súlade so zákonom a nezamýšlal sa nad tým čo ako kto kde komu kedy povedal a nešpekuloval nad tým čo je logické a jednoduchšie a potom v prípade, že je to potrebné s chuťou do práce a čistou myslou využíval služby advokátskych kancelárií.