skplan ...ale ide aj o velkost. Bezne nosievam c.40, ale bunda je ako pre slona.A od softshell materialu to ma naozaj daleko. To je skor sveter ako softshelova bunda.Dik za nazor.
Pri odevoch,či obuvy záleží často aj od strihu ako nám sadnú. Ved aj v bežnom obchode občas vyskúšame viacero vecí,pokým nájdeme niečo v čom sa cítime dobre, čo nám perfektne sadne...
Náklady na vrátený tovar znáša kupujúci.
Keby Ti došiel tovar poškodený,mohla by si žiadať uhradenie poštovného ,ale ak vraciaš oblečenie,ktoré ti nesedí ,alebo sa na ňom niečo nepáči, tak nie.
Pozri si obchodné podmienky daného obchodu,mali by to tam mať napísané.
Internetové obchody majú svoje výhody aj nevýhody.
Nevýhodou je, že si nemôžeme ohmatať materiál a vyskúšať.
Výhodou je, že nestrácame čas behaním po obchodoch,ale doma z gauča,s kávičkou v ruke pozeráme čo by sa nám páčilo,čo si objednáme.
Je to trošku luxus, za ktorý sa platí.
Zákon chráni zákazníka, že ak sa mu takýto tovar nepáči,môže ho do 7 dní vrátiť a je mu vrátená plná suma za vrátený tovar.
Akoby k tomu došli predajcovia,ktorí by museli znášať ešte aj náklady za vrátený tovar?
Ja na tom nevidím nič nemorálne,ani protizákonné,ak zákazník znáša tiež časť nákladov tohto "pohodlného" nakupovania,tým, že sám hradí poštovné ...