Zavrieť

Porady

upratovanie na školách

Prosím vás, vie mi niekto poradiť, v akej presne vyhláške sa hovorí o frekvencii upratovania na školách? Už to hľadám dlhé hodiny a nemôžem to nájsť.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa bodov

    judita1971 je offline (nepripojený) judita1971

    judita1971
    myslíš tzv. normatívy spotreby upratovačských prác ?

    ak áno tak klikni:

    http://www.minedu.sk/data/USERDATA/O...y_spotreby.pdf

    petrusa87 je offline (nepripojený) petrusa87

    petrusa87
    To som už našla, ale potrebujem frekvenciu, čiže ako často sa má čo upratovať a k tomu sa nemôžem nikde dostať

    Danielle369 je offline (nepripojený) Danielle369

    Danielle369
    Ved si to opíš z nejakého prevádzkového poriadku školy..tu máš napríklad frekvenciu upratovania podrobne popísanú..uplne pri konci v tabulke Frekvencia upratovania
    http://www.zsi.php5.sk/ProgramPraceSkoly.pdf

    petrusa87 je offline (nepripojený) petrusa87

    petrusa87
    My to máme v prevádzkovom poriadku, len robím náplne pre upratovačky a riaditeľke budem musieť presne povedať, z ktorej vyhlášky to mám, jej to nebude stačiť, že to tak je v našom PP napísané

    pe.pe je offline (nepripojený) pe.pe

    optimista pe.pe
    petrusa87 Pozri príspevok
    My to máme v prevádzkovom poriadku, len robím náplne pre upratovačky a riaditeľke budem musieť presne povedať, z ktorej vyhlášky to mám, jej to nebude stačiť, že to tak je v našom PP napísané
    Smernicu predsa máš a smernica je riadny rezortný záväzný predpis. Ak potrebujete niektoré plochy upratovať viackrát denne, treba to len zdôvodniť. A definitívne o náplniach práce rozhoduje riaditeľka, aj ich podpisuje, takže by mala byť informovaná aj o rezortných predpisoch.

    judita1971 je offline (nepripojený) judita1971

    judita1971
    petrusa87 Pozri príspevok
    My to máme v prevádzkovom poriadku, len robím náplne pre upratovačky a riaditeľke budem musieť presne povedať, z ktorej vyhlášky to mám, jej to nebude stačiť, že to tak je v našom PP napísané
    skús na internete hľadať hygienické normy pre školy, len tak som teraz dala hygienické normy a našlo mi ako často sa majú upratovať ubytovacie zariadenia, možno nájdeš niečo čo vydalo ministerstvo zdravotníctva. Ak niečo nájdeš, daj vedieť - taká vec sa stále zíde.

    petrusa87 je offline (nepripojený) petrusa87

    petrusa87
    Takže nakoniec som žiadne vyhlásenie o frekvencii upratovania nenašla a aj po konzultácii s jednou mzdárkou sa potvrdila odpoveď, že také vyhlásenie neexistuje a každý subjekt si robí svoju vlastnú. Škoda len toho času stráveným vyhľadávaním na nete no o umývanie okien sa píše v zákone 391/2006

    indira je offline (nepripojený) indira

    indira
    Pozri napr. Metodický pokyn č. 401/2000-12 zo dňa 27.3.2000 adresovaný všetkým odborom školstva, mládeže a telesnej .. krajských úradov a okresných úradov v SR, v ktorom sú predkladané orientačné normatívy spotreby upratovačských prác v školách a v školských zariadeniach, ktorý bol vydaný ešte bývalým ministrom Milanom Ftáčnikom. Na uvedené som prišla náhodou, ale možno pomôže, treba pohľadať v spisovej agende, resp. na webe.

    indira je offline (nepripojený) indira

    indira
    Mali by ste to mať už uvedené v základných dokumentoch vašej školy, podlieha to schváleniu hygienikom.

    Na určenie frekvencie a stanovenie individuálnej výmery upratovacej plochy pomože tiež vychádzať z "PASPORTIZAČNÝCH DOKLADOV BUDOVY ŠKOLY" a údajov z majetkovej účtovnej evidencie zamestnanca povereného správou a inventarizáciou majetku školy. Chápem to teda 1200m2 základnej uprat. plochy - odpočítateľné položky na deň a 1 upratovačku=individuálna výmera upratovacej plochy na deň a 1 upratovačku "upratovací rajón". Ďalšie upravy zohľadnenia by som robila pre mesačné odpočítateľné položky, šesťmesačné odpočítateľné položky a ročné odpočítateľné položky viď napr. metodický pokyn 401/2000-12 zo dňa 27.3.2000 MŠ SR. Otázka je čo všetko má v daný deň upratovačka vykonať aby sa vmestila do základnej upratovacej plochy 1200 m2, máme optimálny počet upratovačiek? To sú úvahy nezainteresovaného prispievateľa.

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.