Allexanddra Ďakujem za odpoveď.
Ja chápem, že je to nákup na diaľku, zatiaľ nemáme e shop a keď si niekto u nás objedná niečo mailom a zaplatí bankovým prevodom, potom si to u nás prevezme, alebo mu to pošleme, môžem postupovať ako keby si to u nás v showroome zakúpil, alebo sa tam už vzťahujú podmienky ako keby nakupoval v e shope?
Pokiaľ je to ten druhý prípad, tak to radšej budem každému hovoriť, nech si to radšej príde objednať rovno do showroomu?
Hovorit mozes,ale pocitaj s tym, ze si odradis dost zakaznikov.
Cez e shop objednavaju zvacsa ti zakaznici, ktori z nejakeho dovodu nebehaju po kamenych obchodoch
Casto objednavam cez eshopy,to je to pohodlicko, ze si beham /klikam/ po "regaloch" z pohodlia domova, v papuckach a kavou na stole
To je to caro pre pohodlnych,alebo pre tych co nemaju cas a nie ,aby mi predajca povedal,nech pridem do jeho predajne osobne...