Zavrieť

Porady

Reklamácie

Chcela by som poradiť.Mám kamenný obchod s nábytkom a chcela by som začať prevádzkovať aj e-shop.
Vzťahuje sa reklamačný poriadok a obchodný zákonník zvlášť na e-shop a zvlášť na showroom (kamenný obchod)?
Lebo ja si myslím, že pokiaľ mám kamenný obchod, tak ľudia čo si chcú niečo objednť cez e-shop majú možnosť prísť do kamenného obchodu si tovar pozrieť.
Takže naozaj neviem ako postupovať. ktorým zakonníkom sa riadiť.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    Allexanddra Pozri príspevok
    Ďakujem za odpoveď.
    Ja chápem, že je to nákup na diaľku, zatiaľ nemáme e shop a keď si niekto u nás objedná niečo mailom a zaplatí bankovým prevodom, potom si to u nás prevezme, alebo mu to pošleme, môžem postupovať ako keby si to u nás v showroome zakúpil, alebo sa tam už vzťahujú podmienky ako keby nakupoval v e shope?
    Pokiaľ je to ten druhý prípad, tak to radšej budem každému hovoriť, nech si to radšej príde objednať rovno do showroomu?
    Hovorit mozes,ale pocitaj s tym, ze si odradis dost zakaznikov.
    Cez e shop objednavaju zvacsa ti zakaznici, ktori z nejakeho dovodu nebehaju po kamenych obchodoch

    Casto objednavam cez eshopy,to je to pohodlicko, ze si beham /klikam/ po "regaloch" z pohodlia domova, v papuckach a kavou na stole

    To je to caro pre pohodlnych,alebo pre tych co nemaju cas a nie ,aby mi predajca povedal,nech pridem do jeho predajne osobne...

    padro je offline (nepripojený) padro

    majitel eshopu s autodoplnkami, ktorý začal od nuly a verí že "trpezlivosť ruže prináša" ...viac padro
    napr aj ked si niekto objedna cez eshop a tovar si prevezme u teba, bude sa to povazovat ako keby si ho objednal cez eshop.. takze ma moznost ti ho do 7 dni vratit... neviem co myslis pod pojmom reklamacia, ved reklamacia je len jedna.
    Asi som sa zle vyjadrila :-)
    Podľa obchodných podmienok môže zákazník pri objednaní cez e shop tovar do 7 dní vrátiť, ale či to platí aj keď je kamenný obchod a tam si môže všetko pozrieť.Aj keď je napríklad z opačného konca Slovenska, nikto mu nebráni aby si všetko prišiel pozrieť do showroomu a potom si dovar objednal cez e shop.
    Alebo to mam inak pomenovať, nie e - shop?

    Stanislav 1975 je offline (nepripojený) Stanislav 1975

    Stanislav 1975
    Allexanddra Pozri príspevok
    Asi som sa zle vyjadrila :-)
    Podľa obchodných podmienok môže zákazník pri objednaní cez e shop tovar do 7 dní vrátiť, ale či to platí aj keď je kamenný obchod a tam si môže všetko pozrieť.Aj keď je napríklad z opačného konca Slovenska, nikto mu nebráni aby si všetko prišiel pozrieť do showroomu a potom si dovar objednal cez e shop.
    Alebo to mam inak pomenovať, nie e - shop?
    cez e-shop vždy platí tá 7 dnová lehota na vrátenie tovaru...- neobstojí ani tvoja poznámka, že máš aj kamenný obchod, kde si to može pozrieť- ak je objednávka robená cez e- shop, vždy má to právo na odstúpenie do 7 dní...
    čo sa týka pomenovania- tým to neobídeš- nejde o pomenovanie ale o sposob nákupu...

    Stanislav 1975 je offline (nepripojený) Stanislav 1975

    Stanislav 1975
    Allexanddra Pozri príspevok
    Asi som sa zle vyjadrila :-)
    Podľa obchodných podmienok môže zákazník pri objednaní cez e shop tovar do 7 dní vrátiť, ale či to platí aj keď je kamenný obchod a tam si môže všetko pozrieť.Aj keď je napríklad z opačného konca Slovenska, nikto mu nebráni aby si všetko prišiel pozrieť do showroomu a potom si dovar objednal cez e shop.
    Alebo to mam inak pomenovať, nie e - shop?
    pre kamenný obchod to neplatí- to nieje nákup na diaľku...
    Ďakujem za odpoveď.
    Ja chápem, že je to nákup na diaľku, zatiaľ nemáme e shop a keď si niekto u nás objedná niečo mailom a zaplatí bankovým prevodom, potom si to u nás prevezme, alebo mu to pošleme, môžem postupovať ako keby si to u nás v showroome zakúpil, alebo sa tam už vzťahujú podmienky ako keby nakupoval v e shope?
    Pokiaľ je to ten druhý prípad, tak to radšej budem každému hovoriť, nech si to radšej príde objednať rovno do showroomu?

    Stanislav 1975 je offline (nepripojený) Stanislav 1975

    Stanislav 1975
    Allexanddra Pozri príspevok
    Ďakujem za odpoveď.
    Ja chápem, že je to nákup na diaľku, zatiaľ nemáme e shop a keď si niekto u nás objedná niečo mailom a zaplatí bankovým prevodom, potom si to u nás prevezme, alebo mu to pošleme, môžem postupovať ako keby si to u nás v showroome zakúpil, alebo sa tam už vzťahujú podmienky ako keby nakupoval v e shope?
    Pokiaľ je to ten druhý prípad, tak to radšej budem každému hovoriť, nech si to radšej príde objednať rovno do showroomu?
    Allexandra- základ je napísať objednávku, že to kupuje v kamennom obchode- ak ti to klient podpíše-tak si vysmiata...-cez e-shop to možeš dať ako len rezerváciu a predáš to cez kamenný obchod- e-shop bude len rezervačka...- a si v pohode...
    Ďakujem, super nápad.
    Lebo dosť veľa ľudí si už objednáva mailom, nejak nám zákazníci zleniveli :-)

    Stanislav 1975 je offline (nepripojený) Stanislav 1975

    Stanislav 1975
    Allexanddra Pozri príspevok
    Ďakujem, super nápad.
    Lebo dosť veľa ľudí si už objednáva mailom, nejak nám zákazníci zleniveli :-)
    ani nie že zleniveli, ale taký je trend- ja už tiež skoro všetko objednávam a kupujem cez net...
    Však práve to som nechcela :-)
    Ja tiež objednávam skoro všetko cez internet, tak to chápem.

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.