Zavrieť

Porady

Pestovanie plánt

Som totálny začiatočník. Konečne mám záhradu, už aj pokopanú a začala som si sadiť plánty. Kaleráb, paradajky a papriku.
No je to katastrofa. Rastlinky sú tenké a vysoké, také chúdiatká. Dočítala som sa , že aj keď majú dosť svetla, aj vlahy, tak mi budú takéto pretože mám doma teplo. Nemám ich kde inde sadiť. Tak mi nezostáva nič iné, len ich vo vhodnom období vysadiť von, priamo do záhrady.
Je možné si aj v paneláku vypestovať dostatočne silné plánty? A keď tak aký zvoliť postup.
Naposledy upravil arizona : 19.03.11 at 10:58
Usporiadat
Oliwa Oliwa

Oliwa je offline (nepripojený) Oliwa

Zdenka 0705 Pozri príspevok
Tak ste ma navnadili týmito príspevkami, že zajtra vysievam bylinky a rajčinky. Kúpila som aj Lignohumát, skúsim namočiť semiačka pred zasadením, čo-to som obkukala od Přemka z Primy
Přemek - ten je PRIMA ... A bere to pěkne od PODLAHY...
0 0
Chokma Chokma

Chokma je offline (nepripojený) Chokma

Oliwa Pozri príspevok
Doteraz sme vždy priesady kupovali - rajčiny, papriku a kaleráby. Vlani sa u nás predávala jedna priesada rajčiny a papriky po 40-50 centov, ktovie, koľko budú pýtať trhovníci tento rok...
Keďže lacnejšie určite nebudú, rozhodli sme sa tento rok pre experiment a som zvedavá, čo z toho bude... Semiačka som sadila rovno do kelímkov, aby sa "ušetrilo" jedno presádzanie. Zatiaľ je skóre vzídených semiačok k nevzídeným nasledovné:
- rajčiny 15 : 13 /3-4 lístky/
- paprika 5 : 5 /2 lístky/
Myslím, že tie čo nevzišli doteraz, už nezídu a musím ich "dosadiť". A to som kupovala origoš semená v záhradkárskych potrebách, rajčiny 3 druhy a papriky 2. Ozaj, dá sa vôbec reklamovať osivo a sadivo /ak sa jedná o veľké množstvá a plochy/?
Zrejme je to nereálne. Neviem si predstaviť ako postupovať pri takejto reklamácii... Akože prísť do obchodu s blokom a vrecúškami od semiačok a povedať - toto som u Vás kúpil a mám z toho figu borovú...