007
dobrý deň, potrebovala by som poradiť akým spôsobom môžeme znížiť poplatok za odpad za rok 2005, keď sa postupne znižoval počet zamestnancov v priebehu roka zo 400 na súčasných 15. Mali by sme ešte doplatiť asi 150tis. Písali sme žiadosť na mesto, ale to tvrdí,že zaplatiť to musíme a v roku 2006 sa to zohľadní. Nechce sa mi veriť, že musíme platiť taký vysoký poplatok aj keď mesto bolo o znížení písomne informované.
Pokiaľ ste priebežne pri odchode zamestnancov mestu hlásili znižovanie stavu zamestnancov , tak by Vám to malo mesto uznať . Predsa nie je možné , aby ste si predplácali za niečo , čo ste nedostali vo forme služby . Neviem v akom časom intervale Vám to fakturujú , ale mali by Vám výjsť v ústrety , pokiaľ ste neboli v omeškaní v oznamovaní o zmene stavu zamestnancov. Musíte s mestom jednať .