Zavrieť

Porady

poplatok za odpad

dobrý deň, potrebovala by som poradiť akým spôsobom môžeme znížiť poplatok za odpad za rok 2005, keď sa postupne znižoval počet zamestnancov v priebehu roka zo 400 na súčasných 15. Mali by sme ešte doplatiť asi 150tis. Písali sme žiadosť na mesto, ale to tvrdí,že zaplatiť to musíme a v roku 2006 sa to zohľadní. Nechce sa mi veriť, že musíme platiť taký vysoký poplatok aj keď mesto bolo o znížení písomne informované.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Zita5 je offline (nepripojený) Zita5

    Nech robíme čokoľvek, má nám záležať na tom, čo robíme, nie na tom, či nás niekto vidí. Cicero ...viac Zita5
    007
    dobrý deň, potrebovala by som poradiť akým spôsobom môžeme znížiť poplatok za odpad za rok 2005, keď sa postupne znižoval počet zamestnancov v priebehu roka zo 400 na súčasných 15. Mali by sme ešte doplatiť asi 150tis. Písali sme žiadosť na mesto, ale to tvrdí,že zaplatiť to musíme a v roku 2006 sa to zohľadní. Nechce sa mi veriť, že musíme platiť taký vysoký poplatok aj keď mesto bolo o znížení písomne informované.

    Pokiaľ ste priebežne pri odchode zamestnancov mestu hlásili znižovanie stavu zamestnancov , tak by Vám to malo mesto uznať . Predsa nie je možné , aby ste si predplácali za niečo , čo ste nedostali vo forme služby . Neviem v akom časom intervale Vám to fakturujú , ale mali by Vám výjsť v ústrety , pokiaľ ste neboli v omeškaní v oznamovaní o zmene stavu zamestnancov. Musíte s mestom jednať .

    Marianna01 je offline (nepripojený) Marianna01

    Marianna01
    mne sa nezdá, že by vám mali niečo vrátiť. Treba si asi preštudovať zákon o odpadoch, možno tam bola nejaká zmena, ale ak sa pamätám dobre, keď boli tieto veci diskutované, nebola tam možnosť vrátiť poplatok za odpad ani keď ste zrušili prevádzku. Aspoň u nás sme mali platobný výmer a koniec, nikto s nami nediskutoval. Ale je možné, že je v zákone nejaký paragraf, ktorý práve vrátenie poplatku upravuje. V každom prípade vo vašom prípade nejde zrejme o tisícku, tak by som sa na to pozrela.

    rada je offline (nepripojený) rada

    rada
    Ja si myslím, že skôr si treba preštudovať zákon o miestnych daniach a miestnom poplatku za komunálne odpady, tam by malo byť napísané o možnostiach vrátenia preplatku.

    Martina80 je offline (nepripojený) Martina80

    Martina80
    Ahojte,
    ja som asi niečo prespala . Minulý rok mi Mestský úrad poslal originál tlačivo k Ohláseniu k miestnemu poplatku za komunálne odpady a drobnému stavebnému odpadu. Tento rok nič. Čo som povinná urobiť a stále je tam termín do 31.1.2006 . Vďaka

    ajobs je offline (nepripojený) ajobs

    muž ajobs
    Martina80
    Ahojte,
    ja som asi niečo prespala . Minulý rok mi Mestský úrad poslal originál tlačivo k Ohláseniu k miestnemu poplatku za komunálne odpady a drobnému stavebnému odpadu. Tento rok nič. Čo som povinná urobiť a stále je tam termín do 31.1.2006 . Vďaka
    Ak sa nič nezmenilo, tak ti pošlú pravdepodobne vo februári 2006 nový výmer aj so splatnými čiastkami.

    Martina80 je offline (nepripojený) Martina80

    Martina80
    Díky díky moc. Posielam Ti bodík. Nie som ešte taká zbehlá, mzdy a personalistiku robím ešte len rok.

    Braňo je offline (nepripojený) Braňo

    Braňo
    Rozhodne treba prejsť na separáciu a množstvový zber. Platíš síce za kg, ale úspora v našom prípade až 70%. Papier, fólia, PET fľaše, sklo sa dajú predať.

    zuzana s. je offline (nepripojený) zuzana s.

    zuzana s.
    Dobry den,
    som uplny novacik co sa tyka odpadov. Dostala som pokyn prihlasit nasu firmu k plateniu odpadov. Nasa firma ma cca 70 zamestnancov, je to maloobchod a mame filialky po celom Slovensku. Vedel by mi prosim niekto poradit kde zacat?

    katka20 je offline (nepripojený) katka20

    katka20
    Ahojte,
    vedel by mi niekto poradiť ako sa v tlačive z mestského úradu "Ohlásenie o miestnych daniach a miestnom poplatku za KO a drobné stavebné odpady" vypočíta priemerný počet zamestnancov pripadajúci na určené obdobie? A aké je to obdobie - je to priemerný denný stav alebo mesačný, ročný alebo aký?
    ďakujem za radu

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.