maturantka
Chobot, on tvrdí, že upomienku mu neposlali, a potvrdila to aj pracovníčka za prepážkou, kde bol so svojou dcérou. Nedalo by sa toho chytiť?
Taká poisťovňa ako Allianz by si nedovolila urobiť takú chybu, aby neposlala výzvu. Tá pracovníčka za prepážkou má na starosti uzatváranie zmlúv, nie ich správu. To robí iné oddelenie, nie obchodné, takže ona asi naozaj nevie, čo sa deje s poistkou po uzavretí. Taktiež sa to nevolá upomienka ale výzva na zaplatenie. Nemusí sa poslať doporučene my to posielame obyčajnou poštou, ale niektoré poisťovne to posielajú doporučene. Kópie týchto výziev sa archivujú rovnako ako poštové podacie hárky.
Ak tú výzvu fakt neposlali, mohol by sa súdnou cestou domáhať neplatnosti zrušenia, ale to by bolo strašne zdĺhavé.
Ako už tu bolo spomenuté, pokiaľ to bolo kapitálové životné poistenie, tak by mal dostať odkupnú hodnotu poistky. Nech si pozrie aká to je poistka.
Aj tak by mohol ten list - žiadosť o obnovenie poistky napísať. Na prepážke jej to neurobia, to musí napísať na centrálu.