Zavrieť

Porady

4 krát reklamácia kuchyne - a znova pokazená - čo s tým?

ahojte,
potrebovala by som poradiť v nasledovnej záležitosti:
mám namontovanú kuchynskú linku ( marec 2009 )
už viac krát som ju reklamovala, vždy bol problém s plynovými piestami na skrinkách. Na niektorých pomohla výnmena na prvý krát, na niektorých nie. Na jednej skrinke ich už 4 krát vymieňali, naposledy 20.5.2011 a teraz, ani nie mesiac po ich výmene, ktor´ú robili v záručnej lehote, sa mi znova pokazili.
Majiteľ firmy tvrdí, že záručná lehota sa predlžuje vždy len o čas trvania reklamácie.
Niekde som čítala alebo počula, že po 2 výmene reklamácia beží odznova teda znova 2 roky.
Neviete mi poradiť či je to pravda, resp. kde si môžem dať urobiť znalecký posudok, pretože podľa mŇa ide o výrobnú chybu, veď nie je možné, aby sa stále piesty kazili, vždy dajú nové, vždy inú značku, iného výrobcu a stále sa stane to isté!!! Ja mám skôr pocit, že je skrinka buď zle namontovaná, alebo sú zle namotnované pánty na dvierkach ... možno súp tie dvierka zle vycentrované ... neviem ...
A milý pán majiteľ ma už vytáča jeho tvrdeniami, že mám v kuchyni akési fluidum, či čo, a že ja som jediná, ktorej sa tie piesty stále kazia. Že nikomu inému ich ešte nemenili, len mne.
Potrebujem túto záležitosť riešiť, nemám v úmysle každý 1 - 2 mesiace na vlastné náklady vymieňať piesty.
Som ochotná dať si urobiť aj znalecký posudok a obrátiť sa aj na súd ... lebo už mám toho akurát tak dosť!!!
Viete mi niekto poradiť, ako postupovať, ako sa brániť?
Ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    Zoznam sudnych znalcov mas tu, preklikaj si : http://jaspi.justice.gov.sk/jaspiw1/...lear=Y&cball=Y

    Zarucna doba sa ti predlzuje o cas,ktory bola reklamacia vybavena od predajcu.
    Ak vymeni nejaku suciastku za novu, tak na nu sa vztahuje zar. doba ako na novy tovar. /nie na celok/


    Ak predajca reklamáciu vybaví výmenou veci alebo jej časti, začína plynúť nová záručná doba (môže sa stať, že na niektorú časť bude dlhšia záručná doba, ako na ostatné časti http://www.pravaspotrebitela.sk/inde...hures&itemid=9
    Naposledy upravil arizona : 14.06.11 at 05:20 Dôvod: Doplnenie

    srska je offline (nepripojený) srska

    srska
    záručná doba a reklamácia: práva spotrebiteľa
    bod č. 5

    srska je offline (nepripojený) srska

    srska
    tieto sú celkom ok, 3,5 roka bez problémov
    Naposledy upravil srska : 11.08.11 at 21:34

    janaGT je offline (nepripojený) janaGT

    janaGT
    takže ak správne tomu rozumiem, ak mi vymenil plynové piesty za nové 25.5.2011, tak mi týmto dňom aj začína plynúť nová 2 ročná záručná lehota...

    janaGT je offline (nepripojený) janaGT

    janaGT
    srska Pozri príspevok
    tieto sú celkom ok, 3,5 roka bez problémov
    vymie&ńal ich už 4 krát a to vždy od iného výrobcu resp. inú značku piestov a robia to vždy. Začína to tým, že sa skrinka začne pomalšie otvárať a behom tak možno týždňa, pár dní, sa už neotvára vôbec, musím dvierka ručne dotlačiť hore, aby som ju celú otvorila. Skrinka má hliníkový rám so sklom, dokonca sa už 2 krát stalo aj to, že sa rohy skrinky "roztvorili", musel ju rozobrať a vnútorné lišty prišrobovať.

    Už som fakt z toho zúfalá ...

    srska je offline (nepripojený) srska

    srska
    janaGT Pozri príspevok
    vymie&ńal ich už 4 krát a to vždy od iného výrobcu resp. inú značku piestov a robia to vždy. Začína to tým, že sa skrinka začne pomalšie otvárať a behom tak možno týždňa, pár dní, sa už neotvára vôbec, musím dvierka ručne dotlačiť hore, aby som ju celú otvorila. Skrinka má hliníkový rám so sklom, dokonca sa už 2 krát stalo aj to, že sa rohy skrinky "roztvorili", musel ju rozobrať a vnútorné lišty prišrobovať.

    Už som fakt z toho zúfalá ...
    verím ti, aj mňa by to vytočilo. daj firmu, ktorá to "robila". piesty sa vyrábajú na rôzne zaťaženie. aké sú rozmery dvierok? máš 2 piesty?
    Naposledy upravil srska : 14.06.11 at 06:28

    Chobot je offline (nepripojený) Chobot

    Chobot
    janaGT Pozri príspevok
    takže ak správne tomu rozumiem, ak mi vymenil plynové piesty za nové 25.5.2011, tak mi týmto dňom aj začína plynúť nová 2 ročná záručná lehota...

    ... ale len na tie piesty, čo boli menené. Ostatným veciam plynie záručná doba od dátumu montáže.

    janaGT je offline (nepripojený) janaGT

    janaGT
    srska Pozri príspevok
    verím ti, aj mňa by to vytočilo. daj firmu, ktorá to "robila". piesty sa vyrábajú ne rôzne zaťaženie. aké sú rozmery dvierok? máš 2 piesty?
    áno, sú tam 2 piesty N 80, ale ich názov z hlavy neviem, musím to doma odfotiť a prilepím foto ... aj rozmery ...

    a výrobcu ti pošlem cez SS, mrzí ma to o to viac, že ide o firmu našej "spoluporaďáčky" .... ale už som ju spomínala v tejto téme:
    http://www.porada.sk/t9544-p7-hladam...cu-kuchyn.html príspevok 69 a 74 - už tam som písala o problémoch ... a ani som sa nenazdala a pretrvávajú neustále ... a keby som bola spolumajiteľkou firmy a čítala tu tieto riadky, tak by som k tomu asi zaujala nejaký postoj ... ale nič ...

    janaGT je offline (nepripojený) janaGT

    janaGT
    srska Pozri príspevok
    verím ti, aj mňa by to vytočilo. daj firmu, ktorá to "robila". piesty sa vyrábajú na rôzne zaťaženie. aké sú rozmery dvierok? máš 2 piesty?
    takže rozmery dvierok sú 70 x 40 cm, piesty sú zn. SAMET 80 N,
    skúšala som aj odfotiť, ale sa to veľmi leskne ...

    a ešte pridávam nejaké foto z reklamovaných častí - sú to predošlé reklamácie ... dúfam, že každý uzná, že to nebol len môj "výmysel" reklamovať ....
    Naposledy upravil janaGT : 14.06.11 at 13:41
    Snímka0263.jpg  
    Snímka0264.jpg  
    Snímka0265.jpg  
    Snímka0327.jpg  
    Snímka0328.jpg  

    Snímka0329.jpg  
    1/1

    srska je offline (nepripojený) srska

    srska
    SAMET je turecká firma. kvalita? neviem. radšej by som zvolil tie tlmiče z interier štúdia
    Naposledy upravil srska : 14.06.11 at 15:41

    janaGT je offline (nepripojený) janaGT

    janaGT
    srska Pozri príspevok
    SAMET je turecká firma. kvalita? neviem. radšej by som zvolil tie tlmiče z interier štúdia
    a predtým mi tam dával piesty bez označenia názvu, bol tam iba kód N80

    srska je offline (nepripojený) srska

    srska
    janaGT Pozri príspevok
    dnes som napísala aj na SOI, uvidím, čo odpíšu ...
    akurát som ti to chcel napísať (tak to dokončím):
    1. aby si spísala reklamáciu a poslala dodávateľovi r-kom do vlastých rúk
    2. aby si následne kontaktovala soi ak nereagujú na list

    janaGT je offline (nepripojený) janaGT

    janaGT
    takže prišla odpoveď zo SOI, mali ste pravdu, výmenou súčiastky začína plynúť nová záručná doba.

    prikladám aj odpoveď

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.