ahojte,
potrebovala by som poradiť v nasledovnej záležitosti:
mám namontovanú kuchynskú linku ( marec 2009 )
už viac krát som ju reklamovala, vždy bol problém s plynovými piestami na skrinkách. Na niektorých pomohla výnmena na prvý krát, na niektorých nie. Na jednej skrinke ich už 4 krát vymieňali, naposledy 20.5.2011 a teraz, ani nie mesiac po ich výmene, ktor´ú robili v záručnej lehote, sa mi znova pokazili.
Majiteľ firmy tvrdí, že záručná lehota sa predlžuje vždy len o čas trvania reklamácie.
Niekde som čítala alebo počula, že po 2 výmene reklamácia beží odznova teda znova 2 roky.
Neviete mi poradiť či je to pravda, resp. kde si môžem dať urobiť znalecký posudok, pretože podľa mŇa ide o výrobnú chybu, veď nie je možné, aby sa stále piesty kazili, vždy dajú nové, vždy inú značku, iného výrobcu a stále sa stane to isté!!! Ja mám skôr pocit, že je skrinka buď zle namontovaná, alebo sú zle namotnované pánty na dvierkach ... možno súp tie dvierka zle vycentrované ... neviem ...
A milý pán majiteľ ma už vytáča jeho tvrdeniami, že mám v kuchyni akési fluidum, či čo, a že ja som jediná, ktorej sa tie piesty stále kazia. Že nikomu inému ich ešte nemenili, len mne.
Potrebujem túto záležitosť riešiť, nemám v úmysle každý 1 - 2 mesiace na vlastné náklady vymieňať piesty.
Som ochotná dať si urobiť aj znalecký posudok a obrátiť sa aj na súd ... lebo už mám toho akurát tak dosť!!!
Viete mi niekto poradiť, ako postupovať, ako sa brániť?
Ďakujem