Zavrieť

Porady

Prekročenie štandardnej dĺžky štúdia na VŠ

Vopred sa ospravedlňujem že svoju otázku píšem sem.

Jedná sa o to že...2 roky som študoval denné štúdium na VŠ. Avšak škola mi nevyšla a rozhodol som sa že budem pokračovať na druhej. Avšak odzačiatku.
Viem že školné hradí štát 3+2 teda 3 roky na bc a 2 na ing. 2 roky som si však už zabil, tento prvý bude zdarma a ďalšie dva budú už platené.

Školné na jeden rok je 450 eur. Ok vedel som že budem platiť a rátal som s tým to je v poriadku. Ale ako to je so zdravotným poistením? Kamarát mi hovoril že 2 roky si ho budem musieť hradiť sám. Ešte rok nazad to bolo 29 eur, teraz to je 47. Už to ma vyjde za rok viac ako školné! Okrem toho čo ak zase zdravotku zdvihnú to sa predsa nedoplatím a môžem vyhlásiť bankrot

Neviem som z toho nešťastný tolko peňazí som nerátal že to bude stáť, tá zdravotka ma prekvapila bol som v tom že si mám hradiť len školné. Neviete ako to teda je? Resp ako by sa dalo zdravotke potom vyhnúť? Študujem dennou formou :P
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    avalik je offline (nepripojený) avalik

    avalik
    novice Pozri príspevok
    ivka70

    takže zdravotné si hradím sám? dosť kruté. na zdravotnom preondím viac ako na školnom, neskutočné.
    precitaj si citaciu co som uviedla vyssie - nie neplatis, od 1.5.2011 je to zmenene

    Mila123 je offline (nepripojený) Mila123