Zdieľajte s nami link na články z iných webov. Komentáre k linku budú zoradené podľa počtu hlasov, môžete využiť aj filter komentárov a zobraziť len komentáre od členov ktorých na Porade sledujete.
Dobrý deň, chcem sa spýtať, že ak mam už zrealizovaný prechod z registračnej pokladne na pokladňu fiskalnu - mám novú pokladničnú knihu a s ňou mám isť na daňový úrad (aj starú pokladničnú knihu aj novú) či sa tam vypisuje niejaká žiadosť alebo tlačivo na tom daňovom úrade alebo len sa tam príde a povie, že sme zrealizovali prechod na fiskalnú pokladňu....... Potom mám ešte dotaz, že denné uzavierky sa nelepia....mesačne sa nerobia ....ja by som chcela vedie, že aký je postup......vyplačím dennú uzavierku...zapíšem do peňažného denníka.....nechapem ako to ma vyzerať.......mam ich davať na účet???? alebo ako to je vlastne...prosím niekoho, aby mi to po lopatisticky popisal....ĎAKUJEM....
Pravidlá a tipy
Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte. Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
❤ Buďte priateľskí ❤
Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
Na danovy urad zanesies staru knihu pokladnice a novu a oni ti ju len prepisu, vlastne zaregistruju tu novu a odhlasia staru, danove cislo ti ostane. Dennu uzavierku vykonavas, nemusis lepit, ale musis uschovavat, podla mna ti nic nebrani si vymysliet svoj sposob. Ja napr. normalne dalej lepim a zapisujem.