Zavrieť

Porady

Práca finančného agenta v poisťovni

Dobrý deň,
mám ponuku práce z istej poisťovne, jedná sa o prácu viazaného finančného agenta (v oblasti poisťovníctva). Neviem, nakoľko môžem veriť poradcom z poisťovne, nakoľko sa mi zdá, že sľubované finančné ohodnotenie je až príliš vysoké.
Rád by som bol, keby mi poradí niekto skúsený. Nakoľko som študent VŠ a neorientujem sa v tomto odbore, som trochu dezorientovaný. Nehrozia mi nejaké problémy? Či už teraz, alebo neskôr. A ďalšia otázka je, či si budem musieť sám robiť daňové priznanie, platiť poistenie a odvody. Ak sem niekto dá odkaz na nejaký článok, kde je táto práca alebo druh pracovného pomeru popísaný, budem len rád. Ďakujem
Usporiadat
Radovanko Radovanko

Radovanko je offline (nepripojený) Radovanko

Vie niekto poradit ako je to so Socialnou a odvodmi ? Ked platim odvody cez zamestnavatela, co s tymi proviziami ?
A este jedna dodatocna otazka, ako je to s uctovnictvom ? Musim robit nieco v tejto oblasti ? Od poistovne mam doklady o vyplateny provizii, ja nemam vydavky v podstate ziadne spojene s VFA

Rekapitulacia:
TPP + NBS viazany financny agent(SZCO prijem podla osobitnych predpisov).
ZP preddavky v 0.00 momentalne cakam na RZZP za 2011, DU podane typ B, uz aj poriesene a uzavrete
0 0
Xanti Xanti

Xanti je offline (nepripojený) Xanti

Radovanko Pozri príspevok
Vie niekto poradit ako je to so Socialnou a odvodmi ? Ked platim odvody cez zamestnavatela, co s tymi proviziami ?
A este jedna dodatocna otazka, ako je to s uctovnictvom ? Musim robit nieco v tejto oblasti ? Od poistovne mam doklady o vyplateny provizii, ja nemam vydavky v podstate ziadne spojene s VFA

Rekapitulacia:
TPP + NBS viazany financny agent(SZCO prijem podla osobitnych predpisov).
ZP preddavky v 0.00 momentalne cakam na RZZP za 2011, DU podane typ B, uz aj poriesene a uzavrete