Zavrieť

Porady

Neuznaná reklamácia a poistenie notebooku

Dobrý deň
Ak môžete porosím poraďte.

Dcéra kúpila v predajni NAY notebook, kde ju presvedčili, aby si ho zároveň dala poisť, proti poškodeniu, ktoré nespadá pod záruku. V tom prípade hradia 80% nákladov z opravy. Dcéra reklamovala závadu na notebooku, ktorú nezavinila. Reklamáciu jej neuznali a teraz od nej pýtajú plnú sumu za opravu notebooku, s tým, že má najprv uhradiť plnú sumu za opravu a až tak následne, po vyhodnotení poistnej udalosti, jej vrátia príslušnú sumu. Je to štandardný postup? Ako vlastne máme konať?
Ďakujem za skorú odpoveď

(Ževraj sa tak postupuje aj pri všetkých ostatných poisteniach, že najprv si občan zaplatí, a až tak mu refundujú poistnú sumu.)
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    Neuznaná reklamácia a poistenie notebooku

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.