Zavrieť

Porady

neuznaná reklamácia

Prosím o radu ako postupovať v prípade, že dodávateľ neuznal reklamáciu el.spotrebiča a ako dôvod poruchy udal jeho znečistenie. Nesúhlasím s týmto odôvodnením, mám podozrenie že dodávateľovi el.spotrebič vyhorel pri jeho skúšaní.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Evaman je offline (nepripojený) Evaman

    Evaman
    Cez Slovenskú obchodnú inšpekciu. Popozeraj www.soi.sk ale vo všeobecnosti ak máš doklad o neuznanej rekl.treba aj s tovarom ísť do pobočky SOI, môžeš dať návrh na preskúšanie tovaru, avšak myslím, že ešte stále je to na vlastné náklady, v prípade , že SOI uzná vadu nie tvojím zavinením, predajca je povinný uhradiť škodu aj ďalšie náklady, kt. ti vznikli a podľa stanoviska vydaného SOI vrátiť peniaze za tovar alebo vymeniť výrabok za nový.

    neuznaná reklamácia

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.