Zavrieť

Porady

Zaciatok podnikania cez internet (e-shop)

Dobrý deň!
Plánujem podnikať na internete. Chcel by som založiť e-shop, zameraný na predaj oblečenia.
Chcel by som aj vedieť, či mám nárok na príspevok na podnikanie a ak áno čo na to budem potrebovať.
Kedže som úplný začiatočník potreboval by som poradiť vo veľa veciach. (nie len so založením e-shopu)
Hlavne by ma zaujímalo aké sú prvé kroky? Aký by som mal zvoliť postup?
Kedže som v zamestaneckom pomere, mám čas rozmýšlať a radiť sa.
Chcel by som vedieť úplne všetko o tom, čo budem pri tom potrebovať.
1. Na čo sa zamerať pri vytváraní stránky.
2. Bude mi zo začiatku stačiť jednoduchá stránka ktorú si vytvorím sám alebo to mám zveriť do rúk odborníka?
3. Koľko približne ma bude stáť zriadenie e-shopu (mám platiť webhosting a zriadiť vlastnú doménu)
4. Kde všade sa budem musieť registrovať a aké papiere budem musieť povypĺňať?
5. Aké náklady a čo všetko obnáša takéto podnikanie? (aký budem potrebovať počiatočný kapitál?)
6. Aký postup zvoliť? (najprv zakladať stránku, potom hľadať dodávateľa a potom všetko registrovať na príslušných úradoch?)
Kedže s tým nemám žiadne skúsenosti privítam všetky rady aj tie nepodstatné, hlavne nech ich je čo najviac.
Ďakujem za pomoc
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    video1983 je offline (nepripojený) video1983

    muž video1983