Dobrý deň, tiež by som chcela poprosiť mzdárky o radu. Som mzdár - junior a teraz som zistila, že som dovrzala dve veci
1. máme zriadené niečo ako fond odmien vedúceho (majster má k dispozícii 100 € a podľa vlastného uváženia ich môže každý mesiac rozdeliť medzi zamestnancov) on im vyplatí tú odmenu v hotovosti na ruku, mne dá potom tlačivo, kde je napísané komu a koľko dal a ja im to potom dávam do výplatnej pásky do záloh. Teraz som zistila, že som im to však zabudla dať do výplaty aj ako odmenu, čo v konečnom dôsledku spôsobilo, že ako keby tú odmenu nedostali. čo už mám s tým teraz robiť? v pokladni mám pokladničné doklady na výdaj tých peňazí, ale v mzdách jednotlivých zamestnancov, ktorí odmenu dostali mi to figuruje len ako záloha, ale nemajú to v odmene
2. zamestnanec mal zostatok dovolenky ešte z roku 2010 (3 dni), ktorú si v 2011 nestihol vyčerpať. Ostatní, ktorí to tiež tak mali, som im to dala tak, že akože ju čerpali a to, čo odpracovali som im dala ako odmenu. Tomuto som však zabudla dať, že ju čerpal, tým pádom vlastne ako keby mu prepadla, môže to tak zostať? Pretože tu zasa neviem, čo s rezervami, ktoré sa tvorili na nevyčerpané dovolenky, či tam nebude nejaký rozdiel.
Veľmi pekne všetkým ďakujem za rady