Dobry den, neviem ci pisem na spravny email, ale dufam, ze mi aspon trochu pomozete.
Mam problem s reklamaciou na diely nabytku. Ide o to, ze sme si objednali obyvackovu stenu z internetu.
Vsetky diely boli v poriadku az na jednu skrinku, ktora sa neda poskladat, lebo su zle navrtane diery na doskach.
Vyplnili sme formular, poslali sme fotky, ako nam povedali, ze mame urobit,a reklamaciu nam uznali. Povedali nam, ze nam pridu nove diely.
Po uznani reklamacie preslo viac ako 30 dni a vobec sa neozvali. Na co mam narok v tejto situacii? Mozem vratit aj celu nabytkovu stenu?
To znamena, mozem odstupit od zmluvy? alebo mam narok na nejaku penaznu kompenzaciu? Co vsetko mozem od nich ziadat?
Mozem na nich poslat aj inspekciu, ci kontrolu?
Dakujem velmi pekne za odpoved.
S pozdravom
Vajdova