Zavrieť

Porady

Energetické centrum - 3 mesiace od podpisu zmluvy sa nič nedeje

Dobrý deň .
Dňa 21.11.2011 som podpísal zmluvu z E.C. a od tej doby sa nič nedialo . Neprišli mi nijaké faktúry , všetko platím po starom .
Až včera mi poštou prišli nejaké papiere od ZSE- medzi iným aj storno zmeny dodávateľa .
čo to som si prečítal aj tu na porade , ale teraz mám z toho poriadny guláš .
Poraďte mi niekto čo mám robiť .
Naposledy upravil Dav : 30.04.12 at 16:55
Usporiadat
dalid dalid

dalid je offline (nepripojený) dalid

Kontaktuj tvojho povodného dodávateľa (ZSE) či registrujú pre tvoje odberné miesto žiadosť o zmenu dodávateľa. Síce ako píšeš včera ti zaslali doklady o storne zmeny dodávateľa, ale istota je istota. A opýtaj sa aj na dôvod prečo zamietli zmenu dodávateľa v tvojom prípade.
Potom oslov aj EC a žiadaj od nich písomné potvrdenie že s tebou nemajú žiadny zmluvný vzťah.

Ostatní poraďáci ma isto doplnia ak som niečo ešte zabudol..
Naposledy upravil dalid : 29.02.12 at 06:37
0 0
Menej reklamy? Zaregistrujte sa! - Žiadne vyskakovacie reklamy!
klaklaudinka klaklaudinka

klaklaudinka je offline (nepripojený) klaklaudinka

moze byt ze prave prebieha proces preregistracie a preto ta tvoj tradicny dodavatel oslovil s tlacivami so stornom - pretoze mu dosla informacia, ze chces zmenit dodavatela ... ja by som ti radila aby si si zavolal do EC, v akom stave mas zmluvu a urcite nepodpisuj rozne tlaciva - akurat sa mozes vystavit sankciam zo strany noveho dodavatela ...
0 0
pavol36 pavol36

pavol36 je offline (nepripojený) pavol36

Skôr sa mi javí pravdepodobnejšia verzia klaklaudinky. Pravdepodobne je v plnom prúde proces zmeny dodávateľa. Zmluvu ste podpísal síce 21.11. minulého roku, ale EC nemalo dosť času, aby zrealizovalo proces zmeny dodávateľa k 1. januáru (tam sú myslím lehoty 40 dní). Takže zmena prebehne v najbližšom možnom termíne, t.j. k 1. aprílu.
To čo Vám prišlo od ZSE - to storno - to znamená, že keď stornujete proces zmeny dodávateľa - ostanete u ZSE. Má to však jedno "ale". A tým je zmluvná pokuta, ktorá Vám môže napariť EC z dôvodu zmarenia procesu zmeny dodávateľa (v súlade s ich VOP). Zmluvná pokuta je vo výške 36 E ak ste podpísal na dobu neurčitú alebo 100 E, ak ste podpísal na dobu určitú.
Takže odporúčam prečítať si asi tých 10 vlákien, ktoré na tomto webe existujú o EC - a rozhodnutie ostane na Vás. Či u nich ostať, alebo odísť, avšak s pokutou.
Bez pokuty to v momentálnom stave určite nepôjde.
0 0
apachemachiche apachemachiche

apachemachiche je offline (nepripojený) apachemachiche

Mam podobny problem = preregistroval som zmluvu, ktoru s "E.C" uzavrel otec. V decembri (zaciatkom mesiaca) mi prislo potvrdenie o tom, ze zmluva je platna, a teda nastala zmena uzivatela...
Pred Vianocami = koncom decembra vsak prisiel rozpis platieb otcovi a mne nie. Zaslal som teda na "E.C" spravu, ze doslo asi k omylu (aj som telefonoval), ale odpoved mi ziadna neprisla.
V januari sa neudialo nic, vo februari prisla otcovi upomienka ohladom nezaplatenia januarovej ciastky. Napisal som, aj zavolal znova a zase som sa ziaj odpovede nedockal....
V marci prisla otcovi dalsia upomienka...
Tak som celu historiu nasej komunikacie odoslal znova na kontaktny mail "E.C."
Tak som zvedavy, ci sa v Energetickom centre niekomu uraci odpovedat.
Pokial by mi napisali, alebo zatelefonovali, ze doslo k omylu a zalohovy predpis ktory zaslali otcovi patri vlastne mne, budem to akceptovat a zaslem zalohove platby.
Pri takomto pristupe vsak budem ziadat spatne vyplatenie zalohovej platby otcovi z ich strany (otec januarovu upomienku zaplatil)
a takusto budem ziadat zaslanie zalohoveho predpisu na moje meno na zaklade platnej zmluvy.
Chystam sa na osobnu navstevu zakaznickeho centra, kedze komunikacia prostrednictvom poskytnutach kontaktov je neucinna...
0 0
apachemachiche apachemachiche

apachemachiche je offline (nepripojený) apachemachiche

na stranke Energetickeho centra pisu toto:

http://www.e-centrum.sk/aktuality/d%...zakaznikov-179
Dôležitý oznam pre zákazníkov

Vážení zákazníci,
dovoľujeme si Vám oznámiť, že u zákazníkov, ktorým bolo doručené potvrdenie o odstúpení, resp. ukončení zmluvy (Akceptačný list) došlo k platnému a účinnému ukončeniu zmlúv o združených dodávkach elektriny a plynu so spoločnosťou Energetické Centrum a.s.
Začiatkom roka pristúpila spoločnosť Energetické Centrum a.s. k vypovedaniu približne 60 tisíc zákazníckych zmlúv u ich súčasných dodávateľov. V individuálnych prípadoch sme opakovanou kontrolou zistili, že napriek tomu že sme potvrdili odstúpenie, resp. ukončenie zmluvy so spoločnosťou Energetické Centrum a.s., sme nedopatrením zaslali súčasným dodávateľom elektriny (ZSE Energia, SSE, VSE) výpovede zmlúv za týchto zákazníkov. Chceme Vás ubezpečiť, že zmluvy so spoločnosťou Energetické Centrum a.s. sú odstúpené a nebudeme žiadať o zmenu dodávateľa. Súčasní dodávatelia zákazníkov, ktorých sa tento oznam týka, budú v najbližších dňoch o tejto skutočnosti písomne informovaní.
Chceme Vás uistiť, že zmluvné vzťahy, ktoré spoločnosť Energetické Centrum a.s. potvrdila ako ukončené alebo odstúpené, boli skutočne vyradené z procesu zmeny dodávateľa a naďalej budete zákazníkom Vášho súčasného dodávateľa.
V prípade akýchkoľvek otázok alebo nejasností, by sme Vás chceli poprosiť o kontaktovanie našich pracovníkov prostredníctvom zákazníckej infolinky 0850 000 888, e-mailom na info@e-centrum.sk alebo osobne na Zákazníckom centre v Bratislave na Tomášikovej 5.
Ešte raz sa Vám ospravedlňujeme za vzniknuté nedorozumenie.
S úctou
tím Zákazníckych služieb
0 0
sunny32 sunny32

sunny32 je offline (nepripojený) sunny32

dobrý deň!
čítala som všetky príspevky týkajúce sa Energetického Centra a hlavne vypovedania tých zmlúv. chcela by som sa opýtať, že čo máme robiť keď nám odmietli zmluvu zrušiť lebo sme to nestihli v lehote 7 prac. dní. môj otec ju podpísal a díler bez jeho vedomia označil, že odber má trvať 5 rokov. EC od zmluvy neodstúpilo a napísali nám, že energiu musíme od nich odoberať do roku 2017. zmluva nebola označená dátumom a ani miestom uzavretia!!! otec bol v SSE a v SPP kde mu jednoznačne povedali, že zmluva je právne neplatná. lenže nás už EC prihlásilo ako svojho odberateľa. čiže do júna 2012 musíme od nich odoberať energiu. chcela by som vedieť či je možné po tejto dobe a akým spôsobom od zmluvy odstúpiť a hlavne v akej lehote sú povinní odpovedať na skutočnosť, že zmluva je neplatná a či je vôbec odber v právnej norme??? vie mi niekto poradiť??? ďakujem
0 0
apachemachiche apachemachiche

apachemachiche je offline (nepripojený) apachemachiche

pre sunny32:
Ja sa ohladom platnosti zmluv, ako to tu spominate, neviem vyjadrit...
Tento tyzden som znova na zverejnenu kontaktnu adresu napisal... Nasiel som aj dalsie adresy:
pohladavky@e-centrum.sk a navrhy.zlepsenia@e-centrum.sk
Tak som to poslal v kopii aj tam...
A prave odtial mi prisla konecne aj odpoved:
"...ďakujem za Váš podnet a po prešetrení vašej požiadavky som zistil že bola na spracovanie zaslaná na príslušnú distribučnú spoločnosť 12.12.2011, nakoľko táto požiadavka nebola spracovaná zasielame ju opätovne na spracovanie . Po opätovnom zaslaní má príslušná distribučná spoločnosť 30 dní na spracovanie. V prípade potreby Vás budeme kontaktovať...."

Tak - predsa nieco...Dufam, ze sa v tej veci nieco pohne. V zasade ma nic "netlaci" - E.C. je na tahu. Ked mi dorucia zalohovy predpis, ochotne zaplatim. V zasade mi je jedno, ze kto sprostredkuva celu agendu ohladom dodavky/odberu/platieb el.energie, len mi je zahadou, preco je v tom taky "bordel".
Teraz sa mi vlastne ani nezda take zvlastne, ze cely Lunik 9 f Kosicoch si odoberal elektrinu "na cierno"...
0 0
galloman78 galloman78

galloman78 je offline (nepripojený) galloman78

sunny32 Pozri príspevok
dobrý deň!
čítala som všetky príspevky týkajúce sa Energetického Centra a hlavne vypovedania tých zmlúv. chcela by som sa opýtať, že čo máme robiť keď nám odmietli zmluvu zrušiť lebo sme to nestihli v lehote 7 prac. dní. môj otec ju podpísal a díler bez jeho vedomia označil, že odber má trvať 5 rokov. EC od zmluvy neodstúpilo a napísali nám, že energiu musíme od nich odoberať do roku 2017. zmluva nebola označená dátumom a ani miestom uzavretia!!! otec bol v SSE a v SPP kde mu jednoznačne povedali, že zmluva je právne neplatná. lenže nás už EC prihlásilo ako svojho odberateľa. čiže do júna 2012 musíme od nich odoberať energiu. chcela by som vedieť či je možné po tejto dobe a akým spôsobom od zmluvy odstúpiť a hlavne v akej lehote sú povinní odpovedať na skutočnosť, že zmluva je neplatná a či je vôbec odber v právnej norme??? vie mi niekto poradiť??? ďakujem

Oni Vam davaju pravo odstupit od zmluvy az 14 dni od podpisu nie len 7 ako je to dane zakonom. Takze ste mali viacej casu, neviem co ste robili celu tu dobu. Ked nieco niekto podpise ved sa predsa pozeram co. Mam tu zmluvu doma a doba platnosti je v tesnej blizkosti podpisu takze nevsimnut si to pride uplne nezodpovedne. Myslim si ze toto ako vyhovorka je neobstojne. Myslim si, ze pokial ste nemali na zmluve datum uzatvorenia tak im poslite kopiu takejto zmluvy ako dokaz , s tym by mali nieco urobit. Ale toto ste im uz mohli dat hned vediet a zaslat aj kopiu ked ste prvykrat pisali. Takze to ze ste si to neriesili promptne je uz Vasa smola - neberte to prosim zle. Zakon neurcuje povinnost na odpovedanie na Vasu ziadost v nejakom termine, niekde v diskusii to uz bolo pisane, ziadost o vypovedanie je jednostranny pravny ukon, ani nemaju povinnost odpovedat na to, ale odpovedaju tym ze vam poslu to vyjadrenie. Standardne tvrdili ze do 30 dní, co som cital, tak sa stava ze nie vzdy sa im to podarilo v tejto lehote.
0 0
galloman78 galloman78

galloman78 je offline (nepripojený) galloman78

Prečo je v tom taky bordel, no preto ako vidis ze distribučná spoločnosť im nedala odpoved - myslim si ze nechce chacha :-) Takto to vynikajuco vrha zle svetlo na EC a zneistuje nas obcanov . Len ked oni s tym nepohnu, mozu ich iba urgovat. Sice pokial sa nemylim aj distribucnej spolocnosti vyplyva povinnost vyriesit poziadavky urciteho typu od dodavatela v stanovenom termine a pokial to nedodrzi, tiez je to neplnenie povinnosti z ich strany, za ktore EC nemoze a mohli by to tiez napadnut. Otazne je, ci by na to dostali priestor. Kazdopadne gratulujem , pokial sa ti to pohlo :-)
0 0
anicka orava anicka orava

anicka orava je offline (nepripojený) anicka orava

Dobrý den. Chcela by som vas poprosit o pomoc a radu. Zmluvu s Energet. centrom sme uzavreli v novembri v roku 2011. Ziadost o zrusenie zmluvy nebola zaslana v lehote dvoch tyzdnov ale az po dvoch mesiacoch od uzatvorenia. Po dlhom e-mailovom, listovom a telefonickom kontakte nam poslali odpoved, ze od zmluvy nemôzeme odstupit a ze sme tam na 5 rokov ako bola zmluva podpisana (do roku 2017)!!!!!!!

Volali sme so sucasnym dodavatelom elektriny (zmluva bola podpisana iba na dodavku elektriny) Stredo. energetikou a ta nam hoci iba slovne zarucila, ze maju jedneho pracovnika, ktory sa venuje energetickemu centru. poslali sme im splnomocnenia a formulare a stredoslov. energetika by za nas mala teraz vybavit zrusenie zmluvy a navrat k nim teraz, od 1. jula 2012!!!
chcem sa opytat ci ste sa uz stretli s takymto riesenim tejto situacie. popripade ako to mam riesit? mam sa spolahnut na stredoslovensku energetiku ze mi zrusenie zmluvy uskutocni??? mate s tym skusenosti? prosim poradte a zmluva s EC bola uzatvorena (bohuzial na 5 rokov). dakujem
0 0
keri5 keri5

keri5 je offline (nepripojený) keri5

Pre anicka orava:
Ahoj,nechcem Ťa sklamať ale na SSE sa moc nespoliehaj.My sme tiež podpísali zmluvu ešte v auguste 2011 s EC na 5 rokov(bohužiaľ) a do dnešného dňa sa s nimi snažíme ukončiť zmluvu.Písala som im 5 výpovedi a dokonca aj s tým,že som ochotná zaplatiť pokutu vo výške 100 eur,bola som aj osobne v EC v BA,no nič nezabralo a asi ani nezaberie.Stále mi pošlú zamietavé stanovisko:-(Takže neviem čo bude ďalej...
0 0
galloman78 galloman78

galloman78 je offline (nepripojený) galloman78

anicka orava Pozri príspevok
Dobrý den. Chcela by som vas poprosit o pomoc a radu. Zmluvu s Energet. centrom sme uzavreli v novembri v roku 2011. Ziadost o zrusenie zmluvy nebola zaslana v lehote dvoch tyzdnov ale az po dvoch mesiacoch od uzatvorenia. Po dlhom e-mailovom, listovom a telefonickom kontakte nam poslali odpoved, ze od zmluvy nemôzeme odstupit a ze sme tam na 5 rokov ako bola zmluva podpisana (do roku 2017)!!!!!!!

Volali sme so sucasnym dodavatelom elektriny (zmluva bola podpisana iba na dodavku elektriny) Stredo. energetikou a ta nam hoci iba slovne zarucila, ze maju jedneho pracovnika, ktory sa venuje energetickemu centru. poslali sme im splnomocnenia a formulare a stredoslov. energetika by za nas mala teraz vybavit zrusenie zmluvy a navrat k nim teraz, od 1. jula 2012!!!
chcem sa opytat ci ste sa uz stretli s takymto riesenim tejto situacie. popripade ako to mam riesit? mam sa spolahnut na stredoslovensku energetiku ze mi zrusenie zmluvy uskutocni??? mate s tym skusenosti? prosim poradte a zmluva s EC bola uzatvorena (bohuzial na 5 rokov). dakujem
Anicka divim sa Vam ze ste podnikli tie kroky, kedze SSE Vas chce ziskat naspat tak samozrejme ze narusi prechod k EC a co uz SSE nezaujima je ze mate zmluvu s viazanostou a tak isto ako kdekolvek inde za porusenie viazanosti platis pokutu a oni to dobre vedia - ak su taki v SSe seriozni tak Vam to aj povedali ;-) Ma to aj akykolvek mobilny operator alebo poskytovatel internetovych ci televiznych sluzieb. Za dalsie este ste v stadiu celeho procesu tam zas porusi SSE za Vas zmluvne podmienky a narusi proces a zase budete platit pokutu. Netreba jednat unahlene, zmluva s EC nie je nevyhodna, ale SSE a podobní to stavaju do tej urovne a nakoniec na tento velky boj z ich strany (lebo si to mozu ako byvaly monopol dovolit) doplati zakaznik, cize my. Ak by nerobili to co robia, ludia normalne prejdu procesom a odoberaju. Ak by neboli vsetky tie aktivity, nie je ani co riesit. Takze si treba zvazit ci to stoji za to, ked si porovnate ceny tak su lacnejsi a nemate co stratit, ale iba ziskat.
0 0
klaklaudinka klaklaudinka

klaklaudinka je offline (nepripojený) klaklaudinka

ja som uzavrela v marci zmluvu s EC po dlhom rozhodovani a dobrovolne, sama som si zavolala na call centrum a dojednala podmienky. Ja som bola predtym v ZSE a samozrejme, ako zistili, ze rusim u nich zmluvu, zacali mi vypisovat a posielat vypovede a storna - ale o tom som uz citala a samozrejme ma tiez neupozornili, ze keby som zrusila zmluvu formou vypovede a storna bola by som vystavena pokute 100 eur aj za elektrinu aj za plyn ...
Ja to nevidim tak tragicky s garanciou ceny - skor naopak - kedze ti priamo na zmluve garantuju, ze vzdy budu lacnejsi ako tradicky dodavatel, mas istotu, ze vzdy usetris - akurat som sa este nerozodla o balicku vyhod - ma to svoje vyhody, este o tom uvazujem .... zahrna to napr. sluzby - ked sa vymknes, alebo pokazene potrubie a pod ...
Aky mas vlastne anicka konkretny dovod, ze chces zmluvu zrusit ?
0 0
anicka orava anicka orava

anicka orava je offline (nepripojený) anicka orava

Chcem ju zrusit, vychovovali mi podmienky od byvaleho dodavatela energii, bol na nich spolah, zatial co pri EC si nemôze byt clovek nicim isty. Jedinym nasim cielom je sa teraz od nich dostat so zmluvnymi a akymikolvek inymi poplatkami. Clovek pri EC nevie, ci opat nepridu si niecim "novym" v neprospech nas. je s nimi hrozny!!!e-mailovy kontakt (na zaplakanie) a o telefonickom ani nehovorim.
0 0
galloman78 galloman78

galloman78 je offline (nepripojený) galloman78

anicka orava Pozri príspevok
Clovek pri EC nevie, ci opat nepridu si niecim "novym" v neprospech nas. .
nemozu prist s nicim co by bolo v neprospech ich zakaznikov - predsa potom by u nich neostali a neziskali by novych, to je zakladna vec. Ja mam s nimi dobre skusenosti, sice na jeden email to trvalo dlhsie, ale potom ostatne boli ok. To mi zase u ZSE kupodivu neodpovedali uz 4 tyzden :-D Kazdemu sa zadari :-D
0 0
anicka orava anicka orava

anicka orava je offline (nepripojený) anicka orava

EC mi na e-maily posiela tu istu frazu: na vasej poziadavke sa pracuje a informacie nie su pristupne tretej strane. to je ich cely pristup k zakaznikovi!!!

neviete niekto zarucenu cestu ako sa od nich dostat? ci iba cakat cakat a cakat??
0 0
angie an angie an

angie an je offline (nepripojený) angie an

Ja som tiez posielala storno a aj elektrarne posielali za mna,dokonca byvam v najomnom byte kde mam zmluvu platnu este rok ,napriek tomu pani z EC zaskrtla 5 rokov dobu urcitu na odber elektriny ( tak neviem ak by som sa odstahovala k rodicom co v takomto pripade so zmluvou a odberom elektriny lebo ja ju nebudem mat kde odberat .....no moje storno neuznali ......je to vsetko na hlavu postavene
0 0
anicka orava anicka orava

anicka orava je offline (nepripojený) anicka orava

ZARUCENY SPôSBOB, AKO SA DOSTAT OD EC,NEPOZNATE NIEKTO??? Ziadosti a ani nic nepomaha..iba cakanie a cakanie. ziadne priame odpovede na e-maily, o telefonickom kontakte (kvalitne zauctovanom) ani nehovorim. A v listovom kontakte co mame s nimi, je tiez, pekne povedane, "neporiadok."
0 0
cicka1980 cicka1980

cicka1980 je offline (nepripojený) cicka1980

Dobrý deň vo spolok .
Ďakujem všetkým čo sa zapojili do témy .
Rozhodol som sa , že prestúpim k E.C. - reku ked som sa už nechal obabrať ,
tak mi treba a popravde som nemal náladu platiť 100euri pokutu.
Zse mi poslalo storno zmeny dodávateľa , ale to som odmietol a neposlal som ho naspäť.
EC. poslalo šeky na rok dopredu , cena sa nezmenila , reku asi je všetko vybavené !
Ale aj Zse poslalo tradične šeky , tak som ich dal bokom(nevyplatil)
a dnes mi prišla upomienka od ZSE !!!
No poviem vám, je vtom bordel !!!
Asi si zavolám aj do EC a aj do Zse a uvidím čo sa ztoho vykluje !
0 0
galloman78 galloman78

galloman78 je offline (nepripojený) galloman78

Ked sa budete stahovat, musite mat doklady ze uz tam nebudete a ze tam bude novy majitel. Potom musite tieto podklady im dorucit vcast a realne uz odtial budete prec a potom sa da riesit nieco so stornom. Ved takto aj ked mate najomnu zmluvu predsa na rok , tak nic Vam nebrani v tom si najomnu zmluvu nasledne predlzit. Takze az ked budete mat vypovedane a bude tam uz dosadeny iny clovek tak vtedy mozete stornovat. Ale toto je normalny postup aj v inych oblastiach - konkretna skusenost plyn u spp.
0 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať