Zavrieť

Porady

Import z Číny - začiatočníci

Dobrý deň milý poraďáci

Som mladý a neskúsený. Chcem začať podnikať a dovážať tovar z Číny. Jednalo by sa o eshop, v ktorom by som ponúkal obrazy a iné interiérové doplnky. Mám dodávateľa a som s nim už aj dohodnutý. Na začiatku by som to chcel riešiť spôsobom, že zákazník zo Slovenska si objedná tovar na mojom eshope, následne ho ja objednám z Číny a keď mi to príde tak to pošlem svojmu zákazníkovi. Rozprával som sa s účtovníčkou a hovorila mi, že to nie je také jednoduché avšak nechcel by som sa dať týmto odradiť a preto chcem poprosiť Vás skúsenejších aby ste mi poradili.
Mám vybratú živnosť a nie som plátca DPH. Študujem túto tému dennodenne ale stále mám mnoho otázok.

- Keď nie som plátcom DPH a budem dovážať z Číny musím sa registrovať ako plátca u nás?
- Treba vybaviť nejaké povolenia na dovoz u nás?
- Je potrebné robiť nejaké mesačné hlásenia? poprípade v iných intervaloch?

Zatiaľ len toľko. Ďalšie otázky budem doplňovať postupne ako sa k nim budem dostávať.
Vopred ďakujem všetkým poraďákom a budem vďačný za každú radu.
Kľudne ma môžete kontaktovať aj na mail: ondrejborlas@gmail.com
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    Neviem, ci najdes vela zakaznikov,ktori budu ochotni cakat niekolko tyzdnov na dorucenie...