Zavrieť

Porady

Prosím Vas o radu...som začínajuci amatér....chcem sa spytat je VNZD to isté

ako vydavok,ktory nemožno odpočítat od ZD?Možno je to primitívna otazka,ale prosim o radu...:-(
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad
    Iva Grejtakova Pozri príspevok
    Este mam otazku...zistila som,ze som minuly rok urobila chyby vo Vykazoch o majetku...Tym,ze som v uvode uviedla zlu obstaravaciu sumu osobneho vozidla na podnikanie.Tym padom mam zly aj rocny danovy odpis a zostatkovu hodnotu majetku....da sa s tym niečo urobit??
    Dá, podáš dodatočné daňové priznanie - ak vznikol nedoplatok na dani uhradíš ho a Nový výkaz o majetku za rok 2010

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad
    VNZD= nedaňový výdavok (neznižuje základ dane).

    Ivka, nepíš otázky do vlastného profilu, tam ich nikto nenájde
    Som matka dvoch detí,invalidná dochodkyna... ...viac Iva Grejtakova
    Chcem sa spytat...je VNZD to isté ako vydavok,ktory nemožno odpočítat od ZD??Som amatér,prosím Vás o trpezlivost..

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad
    Iva Grejtakova Pozri príspevok
    Chcem sa spytat...je VNZD to isté ako vydavok,ktory nemožno odpočítat od ZD??Som amatér,prosím Vás o trpezlivost..