Zavrieť

Porady

Zamestnanec na dohodu

Som začiatočník v jednoduchom účtovníctve, ktorý sa má toho veľa, veľa čo učiť. ...viac
Dobrý večer. Chcela by som sa opýtať ohľadom zamestnania zamestnanca na dohodu. Zaujíma ma akú najnižšiú sumu mu môžem dať do zmluvy. A či potrebujem niekam či do soc. pois. alebo zdravotnej ho prihlásiť a zaroveň aj seba keďže ho zamestnávam.
Usporiadat
martina2310 martina2310

martina2310 je offline (nepripojený) martina2310

Som začiatočník v jednoduchom účtovníctve, ktorý sa má toho veľa, veľa čo učiť. ...viac
takže akú zmluvu vlastne potrebujem aby som mohla zamestnať osobu ktorá je evidovaná na úp a koľko hodín môže pracovať týždene?
0 0
ewita888 ewita888

ewita888 je offline (nepripojený) ewita888

martinka, veď čítaj.. :-)
keďže ide o opakujúcu sa činnosť, môžeš zamestnať jedine na dohodu o prac. činnosti.. tieto dohody sa uzatvárajú maximálne na 10 hodín týždenne.. jeho príjem z tejto dohody môže byť max. 139,90 aby ho nevyradili z evidencie..
2 0
martina2310 martina2310

martina2310 je offline (nepripojený) martina2310

Som začiatočník v jednoduchom účtovníctve, ktorý sa má toho veľa, veľa čo učiť. ...viac
aha mam v tom veľký zmätok ja som sa sustredila na to lebo napr. ak je absolvenská prax prac. čas je 20 hodín týždene so mzdou 190 eur cca, to s tým nemá absolutne nič spoločné?
0 0
Mila123 Mila123

Mila123 je offline (nepripojený) Mila123

martina2310 Pozri príspevok
aha mam v tom veľký zmätok ja som sa sustredila na to lebo napr. ak je absolvenská prax prac. čas je 20 hodín týždene so mzdou 190 eur cca, to s tým nemá absolutne nič spoločné?
za uchádzača o zamestnanie vykonávajúceho absolv. prax neplatíš nič, pracuje 20 hod. týždenne, resp. 4 hod. denne a dostáva dávku vo výške životného minima z UP, teba nestojí nič......
0 0
martina2310 martina2310

martina2310 je offline (nepripojený) martina2310

Som začiatočník v jednoduchom účtovníctve, ktorý sa má toho veľa, veľa čo učiť. ...viac