Dobrý deň
Chcem sa spýtať že či mám nárok na vrátenie peňazí alebo výmenu výrobku za iný ak mi stále notebook blbne ?! Kupoval som asi pred 3 mesiacmi v Shark Computer v hotovosti -notebook Toshiba Satellite L750-16V ( štvorjadro a 2GB grafická karta nVidia GeForce ), išiel v pohode, všetko šlapalo ako hodinky. Ale zhruba mesiac potom to všetko začalo,.. Keď som si chcel niečo napáliť tak som zistil že namiesto DVD±RW Dvojvrstvovej napalovačky tam bola obyčajná, potom mi odišlo tlačítko na vypínanie TouchPadu, začali mi sekať pesničky
a potom mi spadol celý BIOS. Notebook som zaniesol do servisu kde ho poslali na diagnostiku a potom mi o cca týždeň zavolali že si môžem prísť poň. V protokole som mal napísané -( Poznámka technika: Analýza uvedenej vady výrobku, oprava zariadenia výmenou vedného komponentu - pevný disk + predinštalovanie OS, optická mechanika DVD, BIOS update, test ok. )
Ale je tomu asi 2 mesiace a notebook začína zase robiť blbosti. Zase mi prestalo fungovať tlačítko nad TouchPadom, sem tam mi zasekne pesničku a začína blbnúť grafika v hrách,.. -Call Of Duty -niekedy nestíha zvuk, a v hre mám sem tam také čierne čiary,.. Need For Speed Hot Pursuit 2010 -spustím hru, všetko ide Ok, ale keď hrám dlhšie ako 10 -15min tak už mi tam začínajú behať po obrazovke čiary a bodky, pri štarte som zistil že mi chýba koleso, potom našiel som ho na strome
podľa mňa sú to dosť závažné chyby. Mám nárok na vrátenie peňazí alebo výmenu výroku alebo nie ?
Ďakujem za každú radu