Zavrieť

Porady

reklamácia - pomôžete?

Pohar Pohar

Pohar je offline (nepripojený) Pohar

dobrý deň
kúpili sem na webe orbitrek - prístroj na cvičenie, bohužiaľ nejdú na nom meniť rýchlosti, a strašne ťažko ide....
môžete mi pomôcť - pondelok tam chcem volať čo povedať?
plus ako sa spisuje reklamácia? a hlavne ma zaujíma ako môžem dopadnúť - či mi dajú nový kus?ň

dakujem
Usporiadat
Pohar Pohar

Pohar je offline (nepripojený) Pohar

a ešte posledná otázka - prišiel orbitrek poškodený.....mal puklinu, plus ťažko sa točil....môžu od nás chcieť peniaze na opravu?
0 0
Pohar Pohar

Pohar je offline (nepripojený) Pohar

pomôže niekto? ten orbitrek prišiel aj trocha puknutý....mám to nahlásiť zajtra ked tam budem volať?
0 0
Nirinda Nirinda

Nirinda je offline (nepripojený) Nirinda

Tak ja by som začala tým, že došiel poškodený, nepoužiteľný a rozhodla som sa odstúpiť od zmluvy v rámci 7 dní. Ak máš možnosť sprav si fotky. Odošli ešte dnes emailom informáciu o tom, že im tovar zasielaš späť a prilož foto.
1 0
billy0 billy0

billy0 je offline (nepripojený) billy0

Zdravim vsetkych, vie mi niekto poradit ohladom mojho problemu.Kupil som pred rokom kameninovy drez.Minuly tyzden som si vsimol ze na vrchnej hrane je odlupnuta mala cast. Nebolo tam ziadne mechanicke namahanie, neviem si vysvetlit zeby mal sa tak kvalitny material jednoducho sam od seba poskodil. Kontaktoval som predajcu, ktory ma ziadal o fotografie,ktore som mu az dva krat zaslal, nakolko uz nereagoval ani na fotky ani na maily. Takze som na pochybach,ci je to opravnena reklamacia,alebo sa predajca tymto sposobom vyhyba povinnosti reklamaciu vybavit. Nenasiel som ziadne clanky o mechanickej odolnosti ani technicke specifikacie granitoveho drezu, materiál Algranit s 80 % podielom kameniny. Dakujem za hocijake rady .
0 0
Pohar Pohar

Pohar je offline (nepripojený) Pohar

dakujem všetkým za radi - máme to z krku - pošlú peniaze.....
0 0
misoft misoft

misoft je offline (nepripojený) misoft

dakujem všetkým za radi - máme to z krku - pošlú peniaze.....
Koniec dobrý - všetko dobré!
1 0
avalik avalik

avalik je offline (nepripojený) avalik

billy0 Pozri príspevok
Zdravim vsetkych, vie mi niekto poradit ohladom mojho problemu.Kupil som pred rokom kameninovy drez.Minuly tyzden som si vsimol ze na vrchnej hrane je odlupnuta mala cast. Nebolo tam ziadne mechanicke namahanie, neviem si vysvetlit zeby mal sa tak kvalitny material jednoducho sam od seba poskodil. Kontaktoval som predajcu, ktory ma ziadal o fotografie,ktore som mu az dva krat zaslal, nakolko uz nereagoval ani na fotky ani na maily. Takze som na pochybach,ci je to opravnena reklamacia,alebo sa predajca tymto sposobom vyhyba povinnosti reklamaciu vybavit. Nenasiel som ziadne clanky o mechanickej odolnosti ani technicke specifikacie granitoveho drezu, materiál Algranit s 80 % podielom kameniny. Dakujem za hocijake rady .
v prvom rade si pozri reklamacny poriadok predavajuceho ci je mozne reklamaciu uplatnit emailom
ak nie, tak posli reklamaciu pisomne (doporucene) aj s fotkami a kopiou dokladu o kupe


(6) Ak spotrebiteľ reklamáciu výrobku uplatnil počas prvých 12 mesiacov od kúpy, môže predávajúci vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe odborného posúdenia; bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia nemožno od spotrebiteľa vyžadovať úhradu nákladov na odborné posúdenie ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením.

(7) Ak spotrebiteľ reklamáciu výrobku uplatnil po 12 mesiacoch od kúpy a predávajúci ju zamietol, osoba, ktorá reklamáciu vybavila, je povinná v doklade o vybavení reklamácie uviesť, komu môže spotrebiteľ zaslať výrobok na odborné posúdenie. Ak je výrobok zaslaný na odborné posúdenie určenej osobe, náklady odborného posúdenia, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady znáša predávajúci bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia. Ak spotrebiteľ odborným posúdením preukáže zodpovednosť predávajúceho za vadu, môže reklamáciu uplatniť znova; počas vykonávania odborného posúdenia záručná doba neplynie. Predávajúci je povinný spotrebiteľovi uhradiť do 14 dní odo dňa znova uplatnenia reklamácie všetky náklady vynaložené na odborné posúdenie, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady. Znova uplatnenú reklamáciu nemožno zamietnuť.
0 0
billy0 billy0

billy0 je offline (nepripojený) billy0

1Dara Pozri príspevok
v prvom rade si pozri reklamacny poriadok predavajuceho ci je mozne reklamaciu uplatnit emailom
ak nie, tak posli reklamaciu pisomne (doporucene) aj s fotkami a kopiou dokladu o kupe


(6) Ak spotrebiteľ reklamáciu výrobku uplatnil počas prvých 12 mesiacov od kúpy, môže predávajúci vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe odborného posúdenia; bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia nemožno od spotrebiteľa vyžadovať úhradu nákladov na odborné posúdenie ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením.

(7) Ak spotrebiteľ reklamáciu výrobku uplatnil po 12 mesiacoch od kúpy a predávajúci ju zamietol, osoba, ktorá reklamáciu vybavila, je povinná v doklade o vybavení reklamácie uviesť, komu môže spotrebiteľ zaslať výrobok na odborné posúdenie. Ak je výrobok zaslaný na odborné posúdenie určenej osobe, náklady odborného posúdenia, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady znáša predávajúci bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia. Ak spotrebiteľ odborným posúdením preukáže zodpovednosť predávajúceho za vadu, môže reklamáciu uplatniť znova; počas vykonávania odborného posúdenia záručná doba neplynie. Predávajúci je povinný spotrebiteľovi uhradiť do 14 dní odo dňa znova uplatnenia reklamácie všetky náklady vynaložené na odborné posúdenie, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady. Znova uplatnenú reklamáciu nemožno zamietnuť.
Dakujem velmi pekne , možem este poprosť z čoho su čerpane tieto body 6 a 7 ,aby som vedel čím mam apelovat na predajcu. Vdaka
0 0
misoft misoft

misoft je offline (nepripojený) misoft

Zákon o ochrane spotrebiteľa 250/2007 Z.z. aktualizovaný k 18.3.2010:
§ 18


(1) Predávajúci je povinný spotrebiteľa riadne informovať o podmienkach a spôsobe reklamácie vrátane údajov o tom, kde možno reklamáciu uplatniť, a o vykonávaní záručných opráv. Reklamačný poriadok musí byť na viditeľnom mieste dostupnom spotrebiteľovi.

(2) Spotrebiteľ môže uplatniť reklamáciu v ktorejkoľvek prevádzkarni predávajúceho, v ktorej je prijatie reklamácie možné s ohľadom na predávané výrobky alebo poskytované služby, alebo u určenej osoby, ktorá je povinná reklamáciu vybaviť.

(3) V prevádzkarni a u určenej osoby podľa odseku 2 musí byť počas prevádzkovej doby prítomný zamestnanec poverený vybavovať reklamácie. Pri skupinových zájazdoch musí predávajúci zabezpečiť v mieste zájazdu nepretržitú prítomnosť poverenej osoby oprávnenej vybavovať reklamácie po celý čas zájazdu.

(4) Ak spotrebiteľ uplatní reklamáciu, predávajúci alebo ním poverený zamestnanec alebo určená osoba je povinný poučiť spotrebiteľa o jeho právach podľa všeobecného predpisu;22) na základe rozhodnutia spotrebiteľa, ktoré z týchto práv spotrebiteľ uplatňuje, je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie podľa § 2 písm. m) ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku alebo služby, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr; vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.

(5) Predávajúci je povinný na požiadanie orgánu dozoru preukázať kópiu potvrdenia o prijatí reklamácie, dôvody, pre ktoré nie je možné rozhodnúť o spôsobe vybavenia reklamácie ihneď a pre ktoré nie je reklamáciu možné vybaviť ihneď po určení spôsobu vybavenia reklamácie, zaslanie alebo výsledky odborného posúdenia a kópiu dokladu o vybavení reklamácie.

(6) Ak spotrebiteľ reklamáciu výrobku uplatnil počas prvých 12 mesiacov od kúpy, môže predávajúci vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe odborného posúdenia; bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia nemožno od spotrebiteľa vyžadovať úhradu nákladov na odborné posúdenie ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením.

(7) Ak spotrebiteľ reklamáciu výrobku uplatnil po 12 mesiacoch od kúpy a predávajúci ju zamietol, osoba, ktorá reklamáciu vybavila, je povinná v doklade o vybavení reklamácie uviesť, komu môže spotrebiteľ zaslať výrobok na odborné posúdenie. Ak je výrobok zaslaný na odborné posúdenie určenej osobe, náklady odborného posúdenia, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady znáša predávajúci bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia. Ak spotrebiteľ odborným posúdením preukáže zodpovednosť predávajúceho za vadu, môže reklamáciu uplatniť znova; počas vykonávania odborného posúdenia záručná doba neplynie. Predávajúci je povinný spotrebiteľovi uhradiť do 14 dní odo dňa znova uplatnenia reklamácie všetky náklady vynaložené na odborné posúdenie, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady. Znova uplatnenú reklamáciu nemožno zamietnuť.

(8) Predávajúci je povinný pri uplatnení reklamácie vydať spotrebiteľovi potvrdenie. Ak je reklamácia uplatnená prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie, 22a) predávajúci je povinný potvrdenie o uplatnení reklamácie doručiť spotrebiteľovi ihneď; ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie; potvrdenie o uplatnení reklamácie sa nemusí doručovať, ak spotrebiteľ má možnosť preukázať uplatnenie reklamácie iným spôsobom.

(9) Predávajúci je povinný o vybavení reklamácie vydať písomný doklad najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.

(10) Predávajúci je povinný viesť evidenciu o reklamáciách a predložiť ju na požiadanie orgánu dozoru na nazretie. Evidencia o reklamácii musí obsahovať údaje o dátume uplatnenia reklamácie, dátume a spôsobe vybavenia reklamácie a poradové číslo dokladu o uplatnení reklamácie.

(11) Povinnosti uvedené v odsekoch 4 až 9 sa vzťahujú aj na určenú osobu, v odôvodnených prípadoch môže reklamáciu prijatú určenou osobou alebo osobou splnomocnenou predávajúcim na prijatie reklamácie vybaviť predávajúci. Plynutie lehôt na vybavenie reklamácie tým nie je dotknuté.

(12) Ustanovenia uvedené v odsekoch 4 až 10 sa použijú na vybavenie reklamácií, ak osobitný predpis22b) neustanovuje inak.

(13) Vybavením reklamácie nie je dotknuté právo spotrebiteľa na náhradu škody podľa osobitného predpisu.22c)
0 0
avalik avalik

avalik je offline (nepripojený) avalik

tu je cely zakon o ochrane spotrebitela http://www.zakonypreludi.sk/zz/2007-250
0 0
billy0 billy0

billy0 je offline (nepripojený) billy0

Dakujem pekne
0 0
aaa1 aaa1

aaa1 je offline (nepripojený) aaa1

nejdú prehadzovať? alebo sa nedajú prehadzovať?? či ste nevybrali nejaký typ ktorý to nespĺňa

??
0 0
Pohar Pohar

Pohar je offline (nepripojený) Pohar

aaa1 Pozri príspevok
nejdú prehadzovať? alebo sa nedajú prehadzovať?? či ste nevybrali nejaký typ ktorý to nespĺňa

??
nefunguje prehadzovanie - zlý kus zrejme
0 0
Pohar Pohar

Pohar je offline (nepripojený) Pohar

tak už máme peniaze nabehnuté....dakujem všetkým za rady
0 0

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať