Zavrieť

Porady

zaplatiť alebo nie ?

Potrebujelm poradiť. Mala som sa zúčastniť školenia cez jednu nemenovanú firmu. Školenie bolo gratis, bolo však nutné uhradiť pobyt v hoteli. 5 dní pred termínom som z dôvodu súrneho vycestovania oznámila firme, že sa školenia nemôžem zúčastniť. Firma však trvá na zaplatení pobytu v hoteli. Kontaktovala som hotel. Pracovníčka hotela mi oznámila, že rezerváciu nie je problém zrušiť, akurát však na moje meno žiadnu rezerváciu nemá. Opätovne som kontaktovala firmu. oznámili mi, že hotel je rezervovaný na meno firmy a oni požadujú zaplatenie sumy, nakolko vraj objednávka bola záväzná a nedá sa stornovať. príde mi nemiestne platiť 180 € za služby, ktoré nevyužijem, najmä ak zo strany hotela nie je žiadny problém rezerváciu stornovať. Ako mám postupovať ďalej ? / OZ, ktorý ma tam nahlásil, mi dal jasne pocítiť, že pokial to neuhradím ja, on bude musieť tento poplatok vyplatiť zo svojich peŇazí, nakolko mi dôveroval. Mám teda hrať obeť alebo s prepáčením sviňu, l?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    misoft je offline (nepripojený) misoft

    misoft
    viky172
    Potrebujelm poradiť. Mala som sa zúčastniť školenia cez jednu nemenovanú firmu. Školenie bolo gratis, bolo však nutné uhradiť pobyt v hoteli Logické. 5 dní pred termínom som z dôvodu súrneho vycestovania oznámila firme, že sa školenia nemôžem zúčastniť Ako oznámila? Písomne, telefonicky? Mejlom?. Firma však trvá na zaplatení pobytu v hoteli Firmanie je majiteľom hotela, nemá čo žadať zaplatenie neexistujúceho pobytu. Kontaktovala som hotel Rozumné!. Pracovníčka hotela mi oznámila, že rezerváciu nie je problém zrušiť, akurát však na moje meno žiadnu rezerváciu nemá A teraz vyšla pravda najavo!. Opätovne som kontaktovala firmu. oznámili mi, že hotel je rezervovaný na meno firmy rezervácia sa vždy dá upraviť a oni požadujú zaplatenie sumy, nakolko vraj objednávka bola záväzná a nedá sa stornovať všetko sa dá stornovať. príde mi nemiestne platiť 180 € za služby, ktoré nevyužijem, najmä ak zo strany hotela nie je žiadny problém rezerváciu stornovať. Ako mám postupovať ďalej ? / OZ, ktorý ma tam nahlásil, mi dal jasne pocítiť, že pokial to neuhradím ja, on bude musieť tento poplatok vyplatiť zo svojich peŇazí, nakolko mi dôveroval. Mám teda hrať obeť alebo s prepáčením sviňu, To druhé!l?
    Jednoducho: nezaplať, nakoľko si službu nepoužila, resp. nevyužila a zo strany firmy by to bol neopravnéný majetkový prospech. Firme tiež oznám, že hotel (po tvojom zisťovaní) bol ochotný objednávku (rezerváciu) upraviť, resp. zrušiť, takže tvrdenia firmy o "záväznosti" sú z ich strany zavádzajúce.
    A nakoniec im oznám, že pokiaľ budú i naďalej vyžadovať niečo neoprávnene, budeš sa brániť všetkými právnymi prostriedkami (a prípadne i žalobou na nich) a neoficiálne, že nebudeš ich firmu odporúčať iným záujemcom (prídu o kšefty).

    Toto je staronová praktika niektorých tiežpodnikateľov - zaplať, lebo toto a hento, ale služby sa nesplnia a peniaze pýtajú.

    day je offline (nepripojený) day

    day
    ked hotel suhlasi so stornom nic by som neplatil, ziadaj pisomne vyjadrenie hotela, ze nebude ziadat od agentury peniaze za ubytovanie

    viky172 je offline (nepripojený) viky172

    viky172
    mne osobne príde tiež scestné vyhovárať sa na záväznú objednávku zo strany firmy. výslovne mi bolo naznačené, že problém nie je s hotelom, ale s firmou, ktorá sa jednoducho nechce vzdať "plného počtu " Na moju otázku, či by danú sumu požadovali aj v prípade hospitalizácie, jednoznačne odpovedali áno.
    ďakujem

    viky172 je offline (nepripojený) viky172

    viky172
    Pre misofta....dík, už som bola v pokušení proste to ísť vyplatiť. navrhla som im ešte možnosť, že som schopná zaplatiť poplatok za storno, ale jednoznačne to odmietli. A zaplatiť 180€ za službu, ktorú nevyužijem je naozaj hlúposť. takisto sa mi vidí nepravdepodobné, aby firma inkasovala poplatok za ubytovanie vopred, keďže v týchto prípadoch sa platba realizuje až po ukončení akcie a firma platí za realne poskytnutý počet služieb- dakujem

    viky172 je offline (nepripojený) viky172

    viky172
    Odpovedám na tie červené:- / tak pekne farebne to ešte neviem, ak nepočítam mejkap /
    -oznámila som to telefonicky OZ , nakolko písomnú objednávku od nich som nemala, bola to ústna dohoda, / takže detto z jeho pohľadu už ani sviňu nemusím "hrať " /

    misoft je offline (nepripojený) misoft

    misoft
    Takže záverečný rezult: nieto na papieri, môžu sa ísť kĺzať. A neplať - nemajú v rukách nič, ani to h*v*o

    zaplatiť alebo nie ?

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.