Zavrieť

Porady

Reklamácia hodiniek

Mám hodinky, ktoré sú ešte v záruke, sú vodotesné do 5 atmosfér. Po sprchovaní ostali zarosené z vnútornej strany (mám ich cca 1 rok a vždy som sa s nimi sprchoval - vždy bez problému). Neboli udreté ani otvárané. Keďže som ich kúpil v menšej predajni na sídlisku, obávam sa, že pri vybavovaní reklamácie nebudú tak ústretoví ako v riadnej predajni. Chcel by som predísť tomu, aby mi hodinky prevzali bez nejakého vyjadrenia/stanoviska, že doposiaľ neboli otvárané, aby sa nestalo, že po prešetrení reklamácie dostanem stanovisko, že hodinky boli otvorené a reklamáciu neuznávajú. Podobný postup poznám od viac známych napr. pri reklamácii mobilov, keď bol mobil prevzatý bez bližšej obhliadky/otvorenia, a potom bol vrátený s tým, že musel byť poliaty, lebo zvnútra je zoxidovaný a podobne...
Chcem sa poradiť, či je možné na základe niečoho zistiť/potvrdiť, že hodinky doposiaľ neboli otvárané, resp. či odporúčate urobiť nejaké fotky a podobne. Vie predavačka na predajni nejak overiť, že hodinky neboli otvárané? Môžem trvať na tom, aby tento stav zapísala do reklamačného protokolu bez nejakého overenia tejto skutočnosti?
Ďakujem za rady.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.