Noo, neviem, neviem. Mne to vychádza tak, že toho vlastníka bytu treba nakopať medzi nohy.
A ako to vlastne je?
vojsooo
Bývať na byte sme začali v decembri 2011 a skončili sme v júli 2012
To by bolo osem mesiacov.
vojsooo
Začiatkom roka 2011 sme sa nasťahovali a skončili sme v júli 2012
To mení situáciu, tých mesiacov by potom mohlo byť devätnásť.
Mesačne 650 €, krát 19, je spolu uhradených 12 350 €. Po starom, 372 056,10 Sk. Pekné!
Vlastník bytu v roku 2011 uhradil správe domu spolu za jedenásť mesiacov 2 051,40 €.
Za rok 2011 mal byt na uvedených službách v prvom hárku preplatok 302 €.
Stav konta bytu k 30.4.2012 je -389,88 €. Prečo? Prečo vlastník za prvé štyri mesiace neplatil správe domu? Ak áno, úmyselne? Aby bol nedoplatok, ktorý vymáha od nájomníka bytu.
Elektrina od 4.8.2011 do 7.8.2012, náklady 266,09 a 248,87, spolu 514,96 €. Plus DPH 102,99, spolu 617,95 €.
A kde sú zálohy, mesačné?!!
Ale čo od 1.1,2011 do 4.8.2011 a prečo aj až do 7.8.2012?
Ak nájomník dostal od vlastníka bytu len to čo priložil s toho sa nedá vypočítať skutočný stav preplatkov/nedoplatkov. A za sedem mesiacov roku 2012 bude vedieť vlastník predložiť až v máji roku 2013.
Zaplatené nájomníkom za devätnásť mesiacov 12 350 €. V priloženom sú uvedené náklady, správa domu 1 288,70 €, elektrina 617,95 €, spolu 1 906,65 €. Rozdiel 10 443,35 €. V starej dobrej korune 314 616,36 Sk.!!!
![EEK!](https://www.porada.sk/images/smilies/eek.gif)
A ešte, že vraj 1 050 € treba doplatiť. Ak na základe uvedeného?
![Big Grin](https://www.porada.sk/images/smilies/biggrin.gif)
![Big Grin](https://www.porada.sk/images/smilies/biggrin.gif)
![Cry](https://www.porada.sk/images/smilies/cry.gif)
![Cry](https://www.porada.sk/images/smilies/cry.gif)
Takže, pani Mgr. treba nakopať. Ale kto?
![Smile](https://www.porada.sk/images/smilies/smile.gif)