Zavrieť

Porady

Kto znáša náklady na doručenie reklamovaného tovaru?

Reklamoval som výrobok kúpený cez internet. Výrobok som doručil osobne na pobočku internetového obchodu. Reklamácia bola uznaná a vybavená, opravený výrobok si však musím ísť prevziať na pobočku alebo žiadajú zaplatiť poštovné, ak mi ho pošlú poštou.

Na viacerých diskusiách som však našiel, že v prípade uznania reklamácie predávajúci znáša všetky náklady, t.j. poštovné tam aj späť. Mám právo žiadať bezplatné zaslanie? Na základe akého zákona?

Osobné doručenie som vybavil v rámci inej väčšej cesty, nie je mi jednoduché ísť tam znovu.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    Kto znáša náklady na doručenie reklamovaného tovaru?

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.