Zavrieť

Porady

Študentka potrebuje informácia o dávkach

Dobrý deň,
som študentkou SŠ s IUP avšak aj napriek tomu je môj priemerný príjem čistý 100 EUR. Nežijem ani s jedným s rodičov. Posudzovaná som s matkou ktorá je nezamestnaná. Od otca mi chodia iba alimenty vo výške 15 EUR. Chcela by som sa opýtať či sa dá ešte požiadať štát o nejaký príspevok.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    willma je offline (nepripojený) willma

    willma
    v prvom rade požiadať o zvýšenie výživného od otca - je to hlboko pod minimálnym výživným a keďže nežiješ s matkou, tak požiadať o výživné aj od nej. Nemôžete byť posudzované spolu-nežijete v spoločnej domácnosti.
    Od otca sme už žiadali o zvýšenie výživného ale bezúspešne keďže sám poberá od štátu dávky v hmotnej núdzi. Od matky sa mi to tiež neoplatí keďže to čo by mi oni priznali to mi dá aj sama, a o tom sme sa už rozprávali a je to pre ňu samozrejmosť že by posielala aj naďalej. Mala som na mysli skôr radu o tom ako dostať ešte niečo na vyše od štátu.
    Ďakujem

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad
    Šikulová Pozri príspevok