Zavrieť

Porady

Nespokojná reklamácia

Zdravím, potrebovala by som poradiť ohľadom reklamácie topánok. Pred 3 mesiacmi som si zakúpila drahšiu pracovnú obuv (značky scholl). Pri predaji mi bolo povedané, že mi vydržia tak 7-8 rokov, nakoľko sa mi začali ani nie po 2 mesiacoch na nich zošúchavať vo vnútri vložky odniesla som ich reklamovať. Všetko prebehlo v poriadku, až na to, že keď som si po ne o mesiac prišla, tak som bola zhrozená-oprava sa mi vôbec nepáčila, nakoľko majú otvorenú pätu dosť to bije do očí. Vnútro mi vymenili za iný materiál a aj inú farbu, nie som nejaká nevďačná, alebo niečo také, ale za 70 eur si myslím, že by som mala dostať to, čo som si aj kúpila. V obchode mi to nechceli opraviť znova, vraj si to musím buď prevziať, alebo poslať sama na ten test, čo sa mi nezdá. Hľadala som na internete ako postupovať ,ak nie som spokojná s opravou, ale zatiaľ nič. Prosím, ak máte skúsenosť, poraďte..ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    Ked ti reklamaciu-opravu sfusovali, nemusis ju prevziat,napis im do protokolu dovod.
    Ziadaj bud napravu,alebo zlavu na tovare,alebo vymenu.

    To, ze zamenia farbu,ci material by malo byt bez tvojho predosleho suhlasu neprijatelne.

    mirka134 je offline (nepripojený) mirka134

    obyčajná žena, ktorá sa stará o rodinu a rada pomáha ...viac mirka134
    ja by som ti poradila skusiť sa im vyhrážať že ak ti to neopravia alebo nevymenia že to pošleš na SOI moja skúsenosť väčšinou to zaberie
    Dobry večer, ja mam tiež otazku ohľadom reklamacie, kupila som si čizmy pred vianocami, stali 110 eur, a keďže to bolo pred vianocami tak mi dala na nich 10 % ZLAVU takze som zaplatila za nich 99eur. No čižmy sa mi odlepuju od dorazky a na spicke sa mi spravila taka popraskana koza ktoru je vidno. Chcem sa len opytat reklamacia sa vztahuje na take topanky ked som dostala na ne reklamaciu ale nie z dovodu ze to bol poškodeny tovar ale z dovodu za mi predavajuci dal jeho 10 percentnu zlavu. Dufam ze sa nebude na to vyhovarať, a ak ano co mam povedať. Lebo viete nosim ich 2 mesiace a kvalita je hrozna takze urcite chcem vratit peniaze lebo 100 eur je dosť. Dajte mi vediet. Dakujem.

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    Topanky mozes reklamovat,aj ked boli predavane so zlavou.

    Ak by bola zlava z dovodu nejakeho poskodenia,mala by si byt informovana pri kupe, tato zavada a dovod zlavy by mal byt uvedeny aj na bloku. Na to by sa reklamacia nevztahovala.

    Ak dovod zlavy nebolo urcite poskodenie, tak mozes reklamovat rovnako,akoby tovar predavali za nezmenenu cenu
    arizona Pozri príspevok
    Topanky mozes reklamovat,aj ked boli predavane so zlavou.

    Ak by bola zlava z dovodu nejakeho poskodenia,mala by si byt informovana pri kupe, tato zavada a dovod zlavy by mal byt uvedeny aj na bloku. Na to by sa reklamacia nevztahovala.

    Ak dovod zlavy nebolo urcite poskodenie, tak mozes reklamovat rovnako,akoby tovar predavali za nezmenenu cenu
    Dakujem Vam za radu

    ivka32 je offline (nepripojený) ivka32

    ivka32
    Dobrý deň, chcela by som sa popýtať ohľadom reklamácie. Dcére som kúpila zimné čižmižky na konci oktobra. Tento rok som sa rozhodla kúpiť kvalitnejšie - stáli 40 € (čo si myslím, že za detské čižmičky je to dosť, keď viem, že to bude na jednu sezonu, ke)ďže nožička nám stále rastie). Po 4 mesiacoch nosenia sa mám vnútro čižmičiek úplne dotrhalo. Tak som ich šla reklamovať. Reklamáciu prijali bez výhrad. Len na vybavenie majú 30 dní. Tak si mám prísť po vyrozumenie 21.3.2013. Čo uznáte sami, vtedy mi už zimné čižmičky - snehulky budú nanič :-( . Bude jar a v snehuliach chodiť... A na rok nám už budú malé. Tak sa chcem spýtať, či nemáte s tým skúsenosť, ako postupovať. Mám právo vrátiť peniaze alebo ako postupovať? Ďakujem za akúkoľvek radu :-)

    kopretinka je offline (nepripojený) kopretinka

    kopretinka
    ivka32 Pozri príspevok
    Dobrý deň, chcela by som sa popýtať ohľadom reklamácie. Dcére som kúpila zimné čižmižky na konci oktobra. Tento rok som sa rozhodla kúpiť kvalitnejšie - stáli 40 € (čo si myslím, že za detské čižmičky je to dosť, keď viem, že to bude na jednu sezonu, ke)ďže nožička nám stále rastie). Po 4 mesiacoch nosenia sa mám vnútro čižmičiek úplne dotrhalo. Tak som ich šla reklamovať. Reklamáciu prijali bez výhrad. Len na vybavenie majú 30 dní. Tak si mám prísť po vyrozumenie 21.3.2013. Čo uznáte sami, vtedy mi už zimné čižmičky - snehulky budú nanič :-( . Bude jar a v snehuliach chodiť... A na rok nám už budú malé. Tak sa chcem spýtať, či nemáte s tým skúsenosť, ako postupovať. Mám právo vrátiť peniaze alebo ako postupovať? Ďakujem za akúkoľvek radu :-)
    30 dňová lehota je zo zákona.A vonku je 15 stupňov nad nulou,takže tie snehule aj tak nosiť dcéra nebude.

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    ivka32 Pozri príspevok
    Dobrý deň, chcela by som sa popýtať ohľadom reklamácie. Dcére som kúpila zimné čižmižky na konci oktobra. Tento rok som sa rozhodla kúpiť kvalitnejšie - stáli 40 € (čo si myslím, že za detské čižmičky je to dosť, keď viem, že to bude na jednu sezonu, ke)ďže nožička nám stále rastie). Po 4 mesiacoch nosenia sa mám vnútro čižmičiek úplne dotrhalo. Tak som ich šla reklamovať. Reklamáciu prijali bez výhrad. Len na vybavenie majú 30 dní. Tak si mám prísť po vyrozumenie 21.3.2013. Čo uznáte sami, vtedy mi už zimné čižmičky - snehulky budú nanič :-( . Bude jar a v snehuliach chodiť... A na rok nám už budú malé. Tak sa chcem spýtať, či nemáte s tým skúsenosť, ako postupovať. Mám právo vrátiť peniaze alebo ako postupovať? Ďakujem za akúkoľvek radu :-)
    Ak predajca dodrzi 30 dnovu lehotu,ktora mu vyplyva zo zakona,tak nemas narok na odstupenie od zmluvy.

    Nespokojná reklamácia

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.