Zavrieť

Porady

Vychytavky, dobre tipy, kde zohnat dobre veci za dobru cenu

Tuto temu ma napadlo zalozit ked sa mi stala nedavna skusenost, ktora sa mi prihodila pri kupovani masla. Cela tato tema bude namierena na pomoc ludom a zdielanie informacii.
Isiel som kupit maslo a zrazu som si vsimol uplne skvelu ponuku v obchode, kedze mam prehlad. Stalo 59 centov. Cely stastny som ho zobral do kosika, bolo to kvalitne slovenske maslo, vacsina takych stoji o 40% viac. No a zrazu prisli dve mlade dievciny, iduce stylom kralovien, ze im patri cely svet, ake su mudre... chvilu cumeli na ponuku s maslami, a potom zobrali hnusne polske maslo za 55 centov. Cize... usetrili 4 centy a namiesto slovenskeho kvalitneho chutneho masla, si zobrali nizkokvalitne polske maslo.. zjavne im bolo aj celkom jedno, ze ani nepodporili ekonomiku. Potom pysne odkracali, stylom, ze maslo uz kupili a ako dobre si urcite vybrali... kralovne... urcite to najlacnejsie bude najlepsie.

Isiel som k pokladni, a hned za tym sa stala dalsia skusenost. Polozil som hrdo 100g maslo na pokladnicny pult a hned za mnou dve tetusky polozili maslo rovnakej znacky, ale 250g verziu, ktora uz mala ovela vyssiu cenu (8 eur za/kg cize o 33% drahsie). Tak som im teda povedal, ze ked si to kupia v 100g verzii, budu to mat o 1/3 lacnejsie. Oni na to, ze urcite? Ved vzdy je vacsi kus lacnejsi. Ja ze, chodte sa pozriet. Oni nesli, a tak sa spytali predavacky na cenu. Ta im potvrdila, ze moje je za 59 centov. A oni si zrazu potom vsimli, ze to nieje 125g ale 100g... aha! Chcel si nas oklamat. Teraz to uz dobre nevychadza... a ani za Boha im neslo vysvetlit, ze to, ze to je 100g verzia, a nie 125g, s tym vobec nesuvisi, ze je o 33% lacnejsie, ked ma cenu 5,90/kg, zatialco ich ma cenu 8/kg. Treba pozerat jednotkovu cenu. No asi 3x som sa im to pokusil vysvetlit, kym mi pani pokladnicka nablokovala vsetko co som mal, ale... neuspech. Proste, ich mysel nedokazala pochopit zakladne matematicke operacie. Stale si hudli svoje, ze to vychadza rovnako. No, tak som s usmevom odisiel... samozrejme oni ostali v omyle, ake su mudre, ako ma prekukli, ze som ich chcel nalakat, ze mensie maslo ma mensiu cenu, ale potom si vsimli, ze to je 100g!!! No dobre tetusky... vyhrali ste... :-)

Tak som sa potom zamyslel, ze ti ludia vlastne nepouzivaju mozog. To je ten hlavny problem. Pre tych tato tema nieje, lebo ich hlavny problem to nevyriesi.
Ale potom su tu druhi ludia, ktori mozog radi pouzivaju, a potesi ich, ked nemusia zlozito hladat rozne dobre vychytavky kde co kupit, a najdu to v jednej teme, kde ludia budu zdielat informacie.
Je to pokusna tema, mozno to dopadne zle, a neujme sa to, kto vie, a mozno to bude tema pouzivana, kde ludia z casu na cas zavitaju, a obcas ich potesi, ze najdu dobry tip, kde co kupit.
Ja som napriklad kvalitne maslo za 59 centov hladal dlho, a potesilo by ma, keby som si to niekde precital, kde take kupit.

V tejto teme to bude fungovat takto:
Kazdy si zalozi jeden prispevok, a ten bude editovat. Totiz obchody aj ceny sa menia, tak potom si to mozete zmazat alebo zmenit, a nebude to rozhadzane po 10 prispevkoch.
Najprv napiste z ktoreho mesta pochadzate, a pod to uz samotne tipy.
Poprosil by som, aby sa tu nechatovalo, aby tema nebola neprehladna, ak k nejakemu prispevku chcete nieco napisat, tak radsej cez minikomentar.
Dakujem.
Naposledy upravil lofr : 21.04.13 at 18:35
Indeed zdovodni prosím,prečo poľské maslo je podľa Teba "nízkokvalitné"
lofr Nieje nizkokvalitne automaticky, ale je tam velke riziko, ze bude. Vacsie, ako ked kupujes slovensku firmu. Co som ochutnal polske masla, tak za vela nestali.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    lofr je offline (nepripojený) lofr

    lofr
    Mesto: Bratislava

    Tak zacnem spominanym maslom
    Maslo Levmilk 100g za 59 centov - Carefour Polus city center. Cize 5,90/kg. Levmilk je jedna z najlepsich slovenskych mliekarni. Vzdy ma hnevalo, ze za slovenske masla musim davat 8, 9 alebo niekedy aj 10/eur za kilo. Levmilk mi chuti viac nez Rajo, ktore vzdy stoji cez 8/kg euro, niekde az 10 eur/kg. (pozor, maju tam aj 250g verziu Levmilku, ktora sa uz neoplati, ta stoji 8 eur/kg.)
    (akcia v Carefoure od 24.4.-7.5., Levmilk maslo 100g iba za 4,90/kg ... narobte si zasoby. :-) Vcera som ho videl v jednych potravinach za 11,50/kg, to je uz priepastny rozdiel v cene :-))


    Dalsia dobra volba masla je Clever z Billy... 6,30/kg... su to prebalene masla z Tatranskych mliekarni, a Koliby. Ale ti co mozu do Polusu, tak Levmilk je lepsia vychtytavka, je kvalitnejsie a lacnejsie.

    Mlieko & Tvaroh - Ja pouzivam mlieko Levmilk 3,5%, vo flasi s cervenou znackou. Je zo vsetkych co som vyskusal, a vyskusal som skoro vsetky, najlepsie. Nepatri medzi uplne najlacnejsie, ale proste ine nekupujem. Rovnaky nazor ako ja, maju moje kefirove huby... produkuju z tohto mlieka najlepsi kefir, a priroda sa oklamat neda. Verim, ze veci, co som zapocul o kvalite tychto mliekarni su pravdive. Potvrdilo sa mi to, aj ked som tam raz napisal, a dosla mi promptna odpoved, uplne profesionalna, s nadychom ludskosti. Bolo vidno, ze tam panuje dobra atmosfera. Este zo ziadnej firmy mi nedosla taka odpoved, ktora by ma potesila.
    A teraz tvaroh. Opat tato mliekaren, teraz je to oznacene ako Babicka. Skuste, neklamem. Ten plnotucny. Najlepsi tvaroh zo vsetkych, co som vyskusal.
    Aby to vsak nevyzeralo, ze co sa tyka mliecnych vyrobkov, tak obhajujem len Levmilk, akoby som robil reklamu, tak pridam este dva mliecne vyrobky, ktore zvyknem kupovat inde - Milsy Kyska - naj zo vsetkych kyslych mliek. A Fitko plnotucne - najlepsie acidofilne mlieko... vsetci kupuju Acidko od Raja, nerozumiem preco, ked staci ochutnat Fitko, a je vsetko jasne. ;-)

    Ryza - moja najoblubenejsia gulatozrnna Giana, vyskusal som ich vela, u mna tato vitazi.
    (teraz od 24.4. v akcii v tescu s 50% zlavou, za 79 centov kilo... narobte si zasoby ;-) ja berem tak na pol roka)
    Stabilne dobra cena - Terno (Samoska) - 99 centov/kg

    Este dobra je SOS ryza, ale za 2,50/kg, ako ju vsade maju, sa neoplati. V Cinskom obchode ju maju za 1/kg, tam sa oplati kupovat, o moc viac by som za nu nedal. Za 2,50/kg by som uz kupoval jasminovu ryzu.

    Z ostatnych by som este spomenul BASK, ktora je na hranici priemernosti, ostatne ryze co som chutnal boli totalny odpad, proste biele blato. Giana a SOS nad nimi vynikaju. Chutnal som len gulatozrnne, dlhozrnne nepouzivam, tam to moze byt inak. BASK vsak byva predrazena, za 1,50/kg sa neoplati. Ani 1 euro/kg by som za nu nedal, kedze Giana je lepsia. Ak niekde uvidite v akcii za 80 centov/kg, tak vtedy porozmyslajte. Ale aj to by som radsej bral Gianu. Proste podla mna, Giana vitazi nad BASK s prehladom.

    Zhrnutie: gulatozrnne Giana, SOS - vyborne. BASK - lahky nadpriemer. Ostatne - blato. Jasminova a basmati - komu chuti, tieto su velmi dobre. Talianske ryze arborio a Carnaroli - vyborne, ale dlho sa varia (Carnaroli - taliansky obchod Pesto&Co na kamennom namesti - 3,60/kg)

    Spagety
    Najoptimalnejsie spagety: De Cecco
    pozrite si tento test spagiet
    http://tn.nova.cz/zpravy/na-vasi-str...m_discuss.html
    Jednak nesuhlasim, ze combino z Lidla su az tak zle, podla mna za tu cenu su dost dobre. Prekonavaju vacsinu tych za 1 euro, a su na urovni pasta Zara.
    Co sa tyka vitaza testu, Barilla, tak za priblizne rovnaku cenu najdete o triedu lepsie cestoviny De Cecco v talianskom obchode na Kamennom namesti, na rohu jak bola lekaren, nazov ma Pesto&Co. Za cenu 1,65/500g nemaju konkurenciu, prekonavaju vsetko co som chutnal, urcite doporucujem. Barilla su v taliansku povazovane za priemerne cestoviny, za 90 centov. No a v nasich koncinach vyhraju test. :-) De Cecco je v taliansku uz nadstandartna znacka. Cestoviny sa daju nakupit do zasoby, tak odporucam raz za cas skocit do tohto talianskeho obchodu a narobit si zasoby. Najdete tam aj vela dalsich dobrych veci. (napriklad cerstve, nie susene, cestoviny v chladnicke, alebo chladene pizzove cesto, ktore staci rozvalkat, kvalitne talianske muky na vyrobu pizze, ryzu carnarolli, atd...)

    Naj pizza v BA
    1. Zimny stadion Dubravka, Black Rose. 4 eura! A lepsiu som v BA nejedol.
    2. Maxim Kaffe Obchodna, talianska restika vedla McDonaldu... ceny okolo 5 eur.
    3. Allin Bar - Tri veze. Cena 5 eur.
    za tie roky som obehol skoro vsetky pizzerky, ale tieto 3 vitazia. Vsetky ostatne pizzerky v BA robia pizze na urovni priemernosti, obcas o nieco lepsie. Ale tieto 3 robia vyborne pizze. Za zmienku stoji este predrazena La Laterna, kde stoja pizze cez 8 eur, ale podla mna niesu lepsie nez tieto tri. Dal by som ju na 4 miesto. Lenze za tu cenu sa to neoplati, vzdy by som radsej isiel do Allinu.

    Najlepsia strudla
    Trznica na trnavskom myte... Vojdite cez hlavny vchod, zabocte hned doprava, a chodte rovno, az uvidite stanok s nazvom Slovgast. Tak hned vedla neho napravo je dalsi stanok, a v tomto maju najlepsie strudle, ake som jedol, nie daleko od domacich. Pytajte si hlavne makovo-visnove. :-) Cena - 80 centov.
    Dalsia moznost, vo Farmarskej Trznici (byvala Ikea), stanok s nazvom Deli - velmi dobre domace strudle, ale drahe - 1,20. Za zmienku stoja aj ine zakusky, a maju tu snad jedine linecke kolieska, ktore robia z masla a nie margarinu... opat na urovni domacich.
    Naposledy upravil lofr : 29.04.13 at 23:46
    8 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    lujza.j Rajo vyrábajú v De...
    lofr Co viem, Rajo skupuje slovenske mlieka, nezda sa mi, ze by to vozili do De, to by sa im neoplatilo. Ale skumat sa mi to nechce.
    Chokma viacero potravin a iste aj inych veci, co sa vyrobi na Slovensku, sa vyvezie het a donesie sa spat sajrajt...
    lujza.j maslo dávnejšie kupované v podnikovej predajni...ja už nezisťujem nič všetko nakupujem v At...
    lofr Pozrel som to Rajo, a je tam fakt krajina povodu: Nemecko. Bol som v tom, ze Rajo je slovenske, tak omyl
    erzet Vraj nemáme mlieko na to maslo
    Zdenka 0705 ja už dlhší čas kupujem mlieko Levmilk, červené, nemá u mňa konkurenciu!... aj keď som z Bánoviec
    lofr Zdenka, presne to cervene pouzivam aj ja. Zo vsetkych co som vyskusal, je najlepsie. Overene kefirovymi hubami, ktore vedia co je dobre... z neho je najlepsi kefir, najhustejsi, proste naj.
      zbaliť

    osky je offline (nepripojený) osky

    osky
    ked sa uz vrtame v tom masle-banovecka mliekaren milsy-moj oco tam robil par mesiacov vratnika a vravi-v noci pride rakusky kamion,dovezie rakuske mlieko a z toho sa vyraba vsetko co je z milsy...
    takze asi tak.tolko k slovenskym vyrobkom...
    4 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    lujza.j a takto to je so vsetkym.....
    Indeed nemuselo to byť rakuske mlieko...
    korela Veru aj mohlo, majú odbyt na svoje rakúske mlieko a tu lacnú spracovateľskú výrobu a predajú za EÚ ceny, často aj vyššie.
    osky presne ako pise korla-bolo to rakuske mlieko.spz-tky otec este pozna.robil predtym v autoskole :-)
      zbaliť

    korela je offline (nepripojený) korela

    korela
    Mesto Bratislava:

    Horká čokoláda s vysokým obsahom kakaa
    http://www.biologika.sk/ nedávno zaradila do svojej ponuky aj horkú čokoládu s obsahom 92% kakaa.
    Zloženie: kakaová hmota, kakaové maslo, cukor z kokosových kvetov. 100% bio. Neobsahuje sójový lecitín.
    Môže obsahovať stopy škrupinkových plodov, mlieka a lepku.
    Váha 80g, cena 2,25 eura. Možno je to uvádzacia cena, ale i tak držia tieto ceny veľmi dlhú dobu.
    Majú v tej cene aj 85% horkú bio čokoládu od toho istého výrobcu.
    Výrobca: http://www.vivani-chocolate.de/Where_to_buy_e.html
    http://www.biologika.sk/index/detail-produktu/produkt/3577/kategoria/160/n/cokolada-vivani-92
    Majú to zaradené v ponuke pod - "ostatné".

    Nové:

    http://www.ikea.com/sk/sk/store/Brat...bratislava_sfm, nemám odskúšané, ale cena by mohla konkurovať ostatným čokoládam.
    Ak niekto vyskúša, budem rada ak pridá hodnotenie. Určite bude lepšia za tú cenu ako bežná čokoláda na varenie.
    Mliečna čokoláda stojí 0,60 centov.


    V potravinách Ikey je viac dobrých výrobkov.
    Kto je členom Ikea family http://www.ikea.com/sk/sk/store/Brat...bratislava_sfm,
    čučoriedkový džem 450 g stojí iba 2,45 z pôvodných 3,50 eura.





    Naposledy upravil korela : 27.04.13 at 23:31 Dôvod: doplnenie

    osky je offline (nepripojený) osky

    osky
    a aby sme nskoncili len pri jedle,tak prikladam kontakt na pana,ktory robi neskutocne krasne a kvalitne veci z dreva-videla som na vlastne oci ako struhal korytko,ma rozne druhy dreva a rozne veci-od naradia do kuchyne,cez kvetinace,pletene kose....to si clovek ani nevie predstavit...

    drevene vyrobky
    Marian Derzsi
    Naposledy upravil Chobot : 29.04.13 at 08:21
    Indeed v inych rubrikach tvrdo išli proti UVEREJŇOVANIU kontaktov...
    osky ja som sa vopred ospravedlnila,a ak to je reklama,nech to admin zrusi.ale ako inak to mam prezentovat....

    kopretinka je offline (nepripojený) kopretinka

    kopretinka
    http://www.buslakoil.com/
    výborný slnečnicový olej,prekvapivo naozaj vonia a chutí ako slnečnicové jadierka.
    nájdete okr.iného aj v coope....
    Naposledy upravil kopretinka : 25.12.13 at 12:51
    korela Mávala ho aj samoška, aj bioobchody, je výborný a z Slovenska.

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    erzet Pozri príspevok
    Nemalo by sa toto presunúť do domácnosti? Malo. Toto nie sú recepty. Čo na to arizona, mysimis, Chobot, Dav?

    Temu som presunula, suhlasim, ze medzi recepty nepatri.

    erzet, keby si sem vymenoval aj vsetkych moderatorov Porady, tak si to precitaju a zareaguju az vtedy, ked pridu do tejto temy a precitaju si tvoj navrh...

    Bolo by dobre, aby si aspon skuseni Poradaci zvykli na pouzivanie "trojuholnika", ktory sa nachadza pod kazdym prispevokom , ktory sluzi na to,aby ste sa rychlejsie spojili s moderatormi ,aby ste tam nahlasovali nevhodne prispevky,alebo akekolvek ine tipy,problemy,zavady a pod.

    korela je offline (nepripojený) korela

    korela
    Fero11 Pozri príspevok
    Mili ludia
    Takmer vsetky potraviny, ktore sa predavaju nie len na slovensku su hnusne, skazene a vyrobene z prepacenim z hnoja.
    Vi si myslite, ze pijete zdrave mlieko ?? ale to je velky omyl. Zdrave mlieko je to, ktore sa nadoji z kravy, ktora sa pasie na lukach min. 100 km od nejakych spinavych fabrik a kde nie je kontaminovana poda. Toto mlieko sa preleje cez plachtu a moze sa pit.
    Toto je kvalitne mlieko !!!!
    Vsetko co sa predava v marketoch su s prepacenim sracky, zafarbene na bielo a pridane Ecka ktore vytvaraju chut mlieka.
    O ostatnych mliecnych vyrobkoch plati to iste !!!!
    Napr. o margarine ani nehovorim, docitate sa o tom hocikde, ze je vyrobeny z umelej hmoty (samozrejme, ze vyrobca to dementuje )
    A ako tu uz niekto spominal, ze s Polska k nam chodia nekvalitne vyrobky (ako sme toho boli svedkami (cestarska sol, maso z uhynutych zvierat a pod ))
    Je to pravda z Polska to sem chodilo, ale viete kto je za to zodpovedny ???
    Odpoved je, nase potravinarske retazce.
    Ludia zastupeny majitelom retazca si u vyrobcu objednaju klobasu. Vyrobca povie, ze 1 kg klobasy je schopny spravit za 2€ a zastupca retazca mu na to odpovie a ty si sa zblaznil !!!! za 2€ ?? Tak to ideme ku druhemu, ktory to spravi za 1€. Ale za 1€ to nespravi nikto, tak potom sa vratia k prvemu a prvy povie ANO, viem to spravit za 1€ ale maso bude z roznych zvierat a aj z uhynutych a v klobase ho bude len 15%.
    A zastupca retazca nato: NAM TO JE UPLNE JEDNO Z COHO TO JE, LEN NECH TO JE ZA 1€, PRETOZE INAK TO LUDIA NA SLOVENSKU NEKUPIA.
    A fajna klobaska je na svete, chuti ako original hov/bravcova

    Takze vieme kto je na vine, nie je vhodne nadavat na Poliakov, ale na nase potravinarske retazce. Toto sa deje zo vsetkymi potravinami.

    Moja osobna skusenost, nedavno som si dal lima (nejake macane oblatky) chutilo to vinikajuco, ale tak hnusne sa mi z toho grgalo, presne tak ako z niektorych nanukov v lete. Najpravdepodobnejsie je to zo skazenej smotany ... nanuky uz vobec nejem a prestal som jest aj kavenky, vesny a podobny humus.

    Ludia ak mate moznost, berte vsetko z dvora, co sa tyka mlieka, vajec, maso ... taktiez zeleninu, ovocie atd ...
    Fero11 Pozri príspevok
    Ludia prosim Vas zobudte sa ...
    Ano aj ja si musim nieco kupit v super marketoch aj mne to chuti, ale vsetci dobre vieme, resp. nevieme co jeme.
    Len ak si to sam vychovas a vypestujes, len vtedy vies co jes.
    Preco ked v markete kupis krasne paradajky cervene a tvrde a o 2 dni ti z vnutra zacnu hnit ?

    Je mi luto ludi, ktori nemaju moznost si vypestovat, alebo vychovat, ale s tym nic nenarobime.
    Aj farmaceuticke spolocnosti potrebuju z niecoho zit, ze ?
    Vsimnite si kazda druha reklama v TV je na lieciva podporne latky vitaminy atd .... dalsia chemia , dakujem pekne
    Tieto príspevky sú presne to, čo si zadávateľ vôbec neželal.
    Prečítaj si názov témy. Nikde nepíše v zadaní u supermarketoch. Ja som sama vybrala do tejto témy tovar z malého obchodu. Žiadna sieť.

    lofr - zadávateľ:
    "V tejto teme to bude fungovat takto:

    Kazdy si zalozi jeden prispevok, a ten bude editovat. Totiz obchody aj ceny sa menia, tak potom si to mozete zmazat alebo zmenit, a nebude to rozhadzane po 10 prispevkoch.
    Najprv napiste z ktoreho mesta pochadzate, a pod to uz samotne tipy.
    Poprosil by som, aby sa tu nechatovalo, aby tema nebola neprehladna, ak k nejakemu prispevku chcete nieco napisat, tak radsej cez minikomentar.
    Dakujem."

    Takto sa téma úplne minie svojho účelu.
    Kto má záujem, nech komentuje v minikomentároch, alebo sa ide porozprávať do témy P o t r a v i n y, kde sa košato diskutuje o potravinách vo všeobecnosti. Tam sa hlavne poukazuje práve na nekvalitné potraviny.
    Nick lofr je človek, ktorý sa tu na Porade venuje predovšetkým zdravým a kvalitným potravinám, ak ho nepoznáš, tak si prezri jeho profil a nekazte mu tému, ak sa však nechcete zapojiť v zmysle, akom si želal.
    Okrem iného, možno práve Levické mliekárne sú jediným výrobcom kóšer výrobkov na Slovensku, čo sa týka veľkovýroby. Nemá určite všetky výrobky s kvalitou kóšer, na stránke majú tieto mliekárne aj medzinárodné certifikáty za ktoré výrobky ich získal. Takže radšej podľa mňa vždy Levické mliekárne ako Rajo.
    3 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    lofr Hlboka poklona za tvoj prispevok. :-) Je to tak, negativne komentare Fera by som rovno presunul do inej temy, keby som bol moderator, ale co uz. Vzdy sa najdu ludia, co vsetko sfuknu. A presne tak, tema nieje o supermarketoch ale o dobrych tipoch.
    lofr Kiez by to ludia chapali, ze niekedy ostat ticho je lepsie. Keby radsej prispeli niecim pozitivnym, nez byt stale v opozicii. Zatial si jedina, kto sem vobec nejaku vychytavku pridal.
    korela Ďakujem, a ďakujem za tému.
      zbaliť

    osky je offline (nepripojený) osky

    osky
    no tak ja by som prispela,len aby ste ma nesfukli ze robim reklamu na BIO-mnohi tomu totiz neverite

    ale v Banovciach nad Bebravou je za hotelom Arkadia ZELENY OBCHODIK-da sa tam vazne kupit vsetko mozne a ked sa raz za cas dostanem na SK tak idem tam.
    da sa tam kupit kilo celozrnnej raznej muky za 80 centov.je to znacka KREMEZSKA-asi ceska.
    a minule som tam zohnala trstinovy cukor s melasou-uplne cierny a mäkky-zvlastny.este som ho neotvorila.a mnoho veci ktore treba jednoducho vidiet.
    3 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    korela Nemá web?
    Zdenka 0705 má, som z BN a môžem len potvrdiť, veľmi veľký výber, ochotný personál, www.zelenyobchodik.sk
    osky zistim
      zbaliť

    Chokma je offline (nepripojený) Chokma

    Chokma
    s tou gramazou mas pravdu, ja som tak kupovala granko, mensie vyslo lacnejsie... a aj kindercoko mali vo velkonocnom alebo vianocnom baleni (bolo tam o dve cokoladky viac a farebny obal) a v prepocitani na gramaz vyslo lacnejsie kupit normalne nefarebne a mensie balenie. ale tak vsetci brali samozrejme to druhe... ale sledovat takto podrobne ceny, co, kde je o pat centov lacnejsie sa mi zda zase strata casu...
    5 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    lofr V krize niekoho potesi aj par centov. A 6 euro za kilo a 9 euro za kilo uz je nejaky rozdiel. Ja miniem mesacne aj kilo masla
    osky hm opakovanie je matkou mudrosti-kt to vie vymazat-tie tri prispevky dolu???
    Peggynka To musí lofr sám kliknúť na krížik
    korela Etikety výrobkov čo nakupujem poznám, ale kg ceny si vždy pozriem, podľa toho sa rozhodujem.
    lofr Presne na cenu za kg treba pozerat, ved uz to maju povinnost uvadzat. Nechapem, ako sa niekto podla toho nemoze riadit, ale stale vidim vela ludi, co to nechapu, ze treba pozerat na jednotkovu cenu.
      zbaliť

    dalid je offline (nepripojený) dalid

    dalid
    lofr Pozri príspevok
    . Levmilk mi chuti viac nez Rajo, ktore vzdy stoji cez 8/kg euro, niekde az 10 eur/kg. (pozor, maju tam aj 250g verziu Levmilku, ktora sa uz neoplati, ta stoji 8 eur/kg.)
    Ja len že Rajo na slovensku maslo už niekoľko rokov nevyrába, ale vozí ho z Nemecka

    Indeed Pozri príspevok
    ...
    ja PRAVIDELNE chodím na nákupy do Poľska aj do Maďarska a som presvedčený,že aj v týchto vyššie menovaných
    okolitých krajinách funguje nejaká kontrola a dohľad nad predajom aby sa predávali len kvalitné a po všetkých strankách vyhovujúce výrobky


    A propos MASLO , všetko maslo ktoré má v sebe objem mliečneho tuku 82 % musí byť kvalitatívne na rovnakej úrovni
    nech je vyrobené kdekoľvek
    Skor si myslím, že v polsku nestíhaju sledovať všetkých výrobov potravím a potom tu máme každé dva tri mesiace nejakú kauzu s PL potrevinami

    Maslo - obsah tuku si ako spotrebiteľ vieš odkontrolovať - to máš pravdu. Ale nikdy nezistíš či to maslo bolo niekde v sklade vo Francúzsku zmrazené dva roky a potom niekolkokrát rozmrazené a opäť zmrazené
    Naposledy upravil dalid : 24.04.13 at 13:23

    Indeed je offline (nepripojený) Indeed

    Vylúčený člen Indeed
    A ešte,čo sa týka MASLA ,

    som presvedčený,že časy ked sa dalo 250 gr.maslo zakupiť za akciovú cenu okolo 1 eura , sú "ty tam"

    v súlade z pravidlom trvalého zvyšovania cien budeme radi ak sa nám podarí kupiť 250 gr.maslo za nejakých 1,40

    to má tuším dnes LIDL a Kaufland, a JEDNOTA /mimochodom NAJdrahší slovenský market/

    za 1,45 ale to je len dopredaj skladových zásob...
    Indeed opravujem, LIDL ma maslo za 1,15...
    lofr Ahoj, nevies, ako sa vkladaju nove prispevky do tejto temy? Cele to tu pomenili, skomplikovali.

    lapejko je offline (nepripojený) lapejko

    živnostník remeselník lapejko
    Keď som občas v PL, kupujem 320 g žlté maslo osielkowe z Biedronky, nie je najlacnejšie ale je kvalitné, keď som raz u nás kúpil Dr.Oetkar a chcel ho použiť na hrianky, šmýkalo sa ako indulona a nechcelo sa roztopiť, chuť ani nevravím pritom tam bol obsah tuku 82 %...v spomínanej Biedronke sa dá občas kúpiť bravčová panenka za slušnú cenu, minule som kúpil chladeného zajaca, po upečení sme zistili, že bol mladý a čerstvý, spokojní konzumenti...
    4 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    buchač Ty si normál...?????

    Ani Boh ešte nevidel maslo od Dr. Oetkera ...
    Tuku môže obsahovať kľudne aj 100 % , len záleží od pôvodu ....povedzme rastlinného .

    Klasika maslo je predsa živočíšneho pôvodu ....či ???
    lapejko v Brne majú neuveriteľné značky masla, voľakedy sme vozili domov celé kartóny pre celú rodinu o polovicu lacnejšie, vtedy sme sa ale aj párkrát popálili hnusnou náhradou, nakoniec som vozil maslo v klasickom striebornom obale s nápisom Čerstvé máslo, ktoré nebolo najlacnejšie...dnes sú ceny zrovnané nič sa už neoplatí, Česi postupne dochádzajú do tej prdele kde sme my už dávno.
    misoft Dr. Oetker = samá umelina - i to maslo nie je maslo......
    korela V šesťdesiatych rokoch sa dovážalo tzv. hrudové maslo zo ZSSR. Bolo krásne žlté, mama občas kupovala na váhu. Nechcem im krivdiť, ale dnes to vnímam, čo to mohlo byť vôbec za maslo a hlavne čo v ňom bolo. Mama by síce šmejd nekúpila., ale nikto nevie.
    Pred Vianocami som kúpila v Bille Od Tatra Farmářské lahodné poctivé máslo s 85% tuku. S takým obsahom som sa ešte nestretla. Myslím, že má svoju kvalitu. Určite bolo iné ako Rajo.
      zbaliť

    Fero11 je offline (nepripojený) Fero11

    Fero11
    Mili ludia
    Takmer vsetky potraviny, ktore sa predavaju nie len na slovensku su hnusne, skazene a vyrobene z prepacenim z hnoja.
    Vi si myslite, ze pijete zdrave mlieko ?? ale to je velky omyl. Zdrave mlieko je to, ktore sa nadoji z kravy, ktora sa pasie na lukach min. 100 km od nejakych spinavych fabrik a kde nie je kontaminovana poda. Toto mlieko sa preleje cez plachtu a moze sa pit.
    Toto je kvalitne mlieko !!!!
    Vsetko co sa predava v marketoch su s prepacenim sracky, zafarbene na bielo a pridane Ecka ktore vytvaraju chut mlieka.
    O ostatnych mliecnych vyrobkoch plati to iste !!!!
    Napr. o margarine ani nehovorim, docitate sa o tom hocikde, ze je vyrobeny z umelej hmoty (samozrejme, ze vyrobca to dementuje )
    A ako tu uz niekto spominal, ze s Polska k nam chodia nekvalitne vyrobky (ako sme toho boli svedkami (cestarska sol, maso z uhynutych zvierat a pod ))
    Je to pravda z Polska to sem chodilo, ale viete kto je za to zodpovedny ???
    Odpoved je, nase potravinarske retazce.
    Ludia zastupeny majitelom retazca si u vyrobcu objednaju klobasu. Vyrobca povie, ze 1 kg klobasy je schopny spravit za 2€ a zastupca retazca mu na to odpovie a ty si sa zblaznil !!!! za 2€ ?? Tak to ideme ku druhemu, ktory to spravi za 1€. Ale za 1€ to nespravi nikto, tak potom sa vratia k prvemu a prvy povie ANO, viem to spravit za 1€ ale maso bude z roznych zvierat a aj z uhynutych a v klobase ho bude len 15%.
    A zastupca retazca nato: NAM TO JE UPLNE JEDNO Z COHO TO JE, LEN NECH TO JE ZA 1€, PRETOZE INAK TO LUDIA NA SLOVENSKU NEKUPIA.
    A fajna klobaska je na svete, chuti ako original hov/bravcova

    Takze vieme kto je na vine, nie je vhodne nadavat na Poliakov, ale na nase potravinarske retazce. Toto sa deje zo vsetkymi potravinami.

    Moja osobna skusenost, nedavno som si dal lima (nejake macane oblatky) chutilo to vinikajuco, ale tak hnusne sa mi z toho grgalo, presne tak ako z niektorych nanukov v lete. Najpravdepodobnejsie je to zo skazenej smotany ... nanuky uz vobec nejem a prestal som jest aj kavenky, vesny a podobny humus.

    Ludia ak mate moznost, berte vsetko z dvora, co sa tyka mlieka, vajec, maso ... taktiez zeleninu, ovocie atd ...
    7 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    korela Z dvora je na tom najhoršie BA. Nie je od koho. Zanedbateľné.
    lofr Naprosto nesuhlasim, s tym co si napisal. Hlavne sposob, ktory je cisto negativny. Pravda je niekde v strede. Aj teraz sa daju pozhanat celkom kvalitne potraviny. Aj na Slovensku. Aj v retazcoch. A o tom je tato tema. Hladat ihly v kope sena.
    lofr Ale ty ziadne ihly nehladas. Proste si prisiel ako velky pan, so svojim "Vi si myslite" a vsetko si sfukol. Podla mna, tento druh zmyslania je dovod, preco je Slovensko tam kde je.
    lofr Keby ludia hladali dobre veci v retazcoch a ine nekupovali, aj retazce by sa prisposobili. Uz len to, ze v niektorych sa objavili BIO regaly, je dokazom, ze ludia bojuju. Len je ich malo. Tak sa pridaj. ;-)
    lofr K mlieku... vyskusal som aj mlieko z automatov, ktore je nepasterizovane. Vyskusal som aj kozie mlieko nadojene mojim kamosom. Ale kefir je aj tak najleopsi z Levmilku. Aha, ihla v kope sena!
    Fero11 Na to, ze v marketoch su BIO potraviny, tak pekne zabudni, iba ceny su ako BIO a potraviny ten isty humus ako nieBIO. A co sa tyka mlieka kefiru: kefir ti preto chuti z marketu, pretoze ako som spominal obsahuje umele dochucovadla farbiva atd ...
    lofr Kefir som predsa pisal, ze si ho vyrabam sam!!! Ziaden z marketu. Mam kefirove huby, ktore ho z mlieka vyrabaju rovno u mna doma. Iba som pisal, ktore mlieko ohodnotili aj najlepsie. Levmilk. Zo vsetkych. Bez srandy.
      zbaliť

    Fero11 je offline (nepripojený) Fero11

    Fero11
    Ludia prosim Vas zobudte sa ...
    Ano aj ja si musim nieco kupit v super marketoch aj mne to chuti, ale vsetci dobre vieme, resp. nevieme co jeme.
    Len ak si to sam vychovas a vypestujes, len vtedy vies co jes.
    Preco ked v markete kupis krasne paradajky cervene a tvrde a o 2 dni ti z vnutra zacnu hnit ?

    Je mi luto ludi, ktori nemaju moznost si vypestovat, alebo vychovat, ale s tym nic nenarobime.
    Aj farmaceuticke spolocnosti potrebuju z niecoho zit, ze ?
    Vsimnite si kazda druha reklama v TV je na lieciva podporne latky vitaminy atd .... dalsia chemia , dakujem pekne

    Indeed je offline (nepripojený) Indeed

    Vylúčený člen Indeed
    Príspevky v téme NEMOŽNO REGULOVAŤ, sú SPONTÁNNYM vyjadrením názorov a vole ľudu,

    teda aj diskusia na tomto portáli je určitým vyjadrením DEMOKRACIE.

    Fero11 je offline (nepripojený) Fero11

    Fero11


    lofr

    3 Hours Ago #40956
    Kiez by to ludia chapali, ze niekedy ostat ticho je lepsie. Keby radsej prispeli niecim pozitivnym, nez byt stale v opozicii. Zatial si jedina, kto sem vobec nejaku vychytavku pridal.





    lofr

    3 Hours Ago #40955
    Hlboka poklona za tvoj prispevok. :-) Je to tak, negativne komentare Fera by som rovno presunul do inej temy, keby som bol moderator, ale co uz. Vzdy sa najdu ludia, co vsetko sfuknu. A presne tak, tema nieje o supermarketoch ale o dobrych tipoch.

    Z mojej strany nejde o negativne komentare, ale o pravdive, len pre niekoho je tazke si to uvedomit a ani mne nejde o supermarkety, pisem len preto o nich, lebo 90% ludi tam nakupuje. A pozitivnym som prispel aj ja, ale potraviny, ktore odporucam nemaju nazov ani vyrobcu, pretoze sa jedna o doma vypestovane/vychovane.

    OK, tuna uz koncim, nech si kazdy nakupuje, co chce a kde chce, ale potom sa necudujte, preco maju nase deti alergie a podobne choroby.
    bye
    3 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    korela Toto ale predsa už každý dnes vie. Kto si nemá možnosť dopestovať, alebo nemá starší človek auto, je nútený nakupovať vo svojom okolí zo zdrav. dôvodov a pod., tak nemá iné riešenie, ako nakupovať klasicky. Maďarsko je o kroky vpred, nákup domácich produk
    korela ˇproduktov nakupujú priamo šoeciálne obchody s domácimi produktmi, čím sa vynecháva medzičlánok veľkosklad, ovocie a zelenina sú čerstvé. Čo už, my sa nevieme rozhýbať.
    lofr Alergie a choroby maju deti nie zo stravy, ale z nedostatku lasky, a z nedostatka poznania, lebo kto sa po pravde nepyta, neodhali, ze su uz od narodenia infikovane parazitmi, z ktorych pochadza 80% chorob.
      zbaliť

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.