Zavrieť

Porady

magiotvgo - reklamacia

Dobry den, uz par dni mi nefunguje magiotvgo, co je doplnkova sluzba(zatial gratis) pre magio tv.
Snazil som sa ju vyreklamovat cez ich mail magio@ t-com.sk. Odtial mi odpisali z techgroup@ telekom.sk, ze uz mam pripadne staznosti pisat tam a dali mi nejaky rady, ktore samozrejme nefungovali, kedze som uz predtym skusal.

Vtipne je, ze mi potom odpisali tento mail.


Vazeny zakaznik,

dovolte nam, aby sme reagovali na Vas e-mail.

Vazeny zakaznik,

dovolte nam, aby sme reagovali na Vas e-mail.

"Nakolko sluzba ako taka funguje korektne, moze byt problem bud vo Vasom PC alebo nejaky specificky problem s Vasim konkretnym uctom. Ak sa uvedeny problem vyskytuje na oboch pripojenych PC, zaslite nam login a heslo, pod ktorymi sa prihlasujete, aby sme mohli otestovat Vas konkretny ucet. Ak sa problem vyskytuje len na konkretnom PC, odporucame Vam preinstalovat ViewRight Web aplikaciu a vymazat vsetky docasne subory (vratane cookies) z Vaseho PC."

Nikdy odo mna telekom a ani ziadna ina spolocnost nepytala prihlasovacie udaje a je to aj nepisane pravidlo, ze to ziadny spravca nepyta(phishing).
Chcem sa spytat, ci uz niekto zazil taketo konanie pri telekome. Moj tip je, ze im to spravuje nejaka externa firma, ktora nema pozadovane prostriedky na fixnutie problemu.

Dakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa bodov

    misoft je offline (nepripojený) misoft

    misoft
    Už len text e-mailu naznačuje, že tvoj pôvodný e-mail bol presmerovaný, pretože v prípadoch poruchy je na stránke t-comu v časti Pomoc a podpora "kontaktný formulár" http://www.telekom.sk/kontakt/

    Pozri si "hlavičku" toho e-mailu, kto je odosielateľ. Oni istotne nemajú nejakú "externú firmu" na spravovanie a opravy.
    Pokiaľ tam nebude na začiatku www.telekom....... - je to podvodná stránka.

    magiotvgo - reklamacia

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.