Zavrieť

Porady

Dobrý den mám 20 rok som na mateeskej dovolenka priatel pracuje ako automechanik a chcela bý som si vziat hypotekarný úver. ale niesom si ista či mi daju id eo výškuu 8000e.

Ale je vtom jedne hačik priatel nepracuje na n zmluvu ,ale len tak pri svojom ocovi v dielni . dalo by s a to tak že by som si vzala ručitela a založila ten dom čo chce kupit,? či?? prosikm poradnte mi dkaujem vám
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    avalik je offline (nepripojený) avalik

    avalik
    ty si chces vziat uver na dom, ktory chce priatel kupit? ... a vlastnik bude priatel alebo ty?

    julysak je offline (nepripojený) julysak

    julysak
    A ešte jeden háčik : Gramatika !!

    PS
    Na KPZ by nebolo zle, keby ste boli ako spoluvlastníci ( buď 1/2+1/2 (alebo kto koľko dal peňazí na kúpu ) )

    Dominiksk je offline (nepripojený) Dominiksk

    Dominiksk
    Ak pracuje ako zivnostnik tak by mohol prijem vyhlasit ale ak nema zivnost ani pracovnu zmluvu cize nepracuje na TPP tak uver neviem ci v nejakej banke ziskate, kvazi uplne bez dokladovania prijmu v minulosti to banky robili ale teraz neviem. Treba sa pytat priamo v bankach, alebo pozriet tzv. americku hypoteku.