Zavrieť

Porady

uplatnenie nezdan. základu dane - študent

Dobrý, chcela by som sa spýtať, ako to vlastne je. Som študentkou VŠ, mám uzatvorenú dohodu o vykonaní práce v rozsahu 300 hodín za rok. U tohoto zamestnávateľa som nepodpísala žiadne vyhlásenie o tom, aby som si uplatňovala u neho nárok na nezdaniteľný základ dane. vo februári mi prišiel doklad o zrazených preddavkoch na daň.
Zároveň sa chcem zamestnať aj v študentskom servise, ale neviem či môžem vyplniť v tejto zmluve vyhlásenie o uplatňovaní nezdaniteľného základu dane.
U ktorého zamestnávateľa si potom budem môcť uplatniť na budúci rok vrátenie dane? Vďaka za radu
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    evina je offline (nepripojený) evina

    evina
    mishena
    Dobrý, chcela by som sa spýtať, ako to vlastne je. Som študentkou VŠ, mám uzatvorenú dohodu o vykonaní práce v rozsahu 300 hodín za rok. U tohoto zamestnávateľa som nepodpísala žiadne vyhlásenie o tom, aby som si uplatňovala u neho nárok na nezdaniteľný základ dane. vo februári mi prišiel doklad o zrazených preddavkoch na daň.
    Zároveň sa chcem zamestnať aj v študentskom servise, ale neviem či môžem vyplniť v tejto zmluve vyhlásenie o uplatňovaní nezdaniteľného základu dane.
    U ktorého zamestnávateľa si potom budem môcť uplatniť na budúci rok vrátenie dane? Vďaka za radu