Zavrieť

Porady

Potvrdenie o navsteve školy - Union

Dobrý deň, chcela by som poprosiť o radu. Bola som externou studentkou v čase od 2009 - 2013 a mam 23 rokov, v zdravotnej poistovni mi povedali, ze poistne plati za mna stat aj ked som externy student do 26 rokov. Ale ja som popri štúdiu pracovala na trvalý pp ale polovičný úväzok. Vo forme kde som robila TPP som skončila ale štúdium mi pokracovalo ďalej. Do zdravotnej poistovne som doniesla potvrdenie aj o zacati vysokoskolskeho štúdia aj potvdrenia o štúdiu priebezne aj po ukončení TPP. Teraz mi poistovna poslala výkaz nedoplatkov za obdobie po ukončení TPP, že ma nemali v evidencii ako studenta ale si ma automaticky priradili k samoplatcovi. Ja potvrdenia o tom, že som potvrdenia priniesla nemam. Poisťovňa ma dala na exekuciu medzi časom, ja som podala namietku voči vykazu nedoplatkov v danej poistovni ale tiež to musim riešiť s exekutorom. Je niekde prosím uvedené, že tie potvrdenia o potvrdeniach o navsteve školy treba zdokladovať, alebo im staci potvrdenie o navsteve školy a diplom o ukončení, prip. Je nejaká šanca, že sa táto situácia obrati v môj prospech? Dakujem veľmi pekne za odpoveď. J.
3 komentárov     zbaliť
veronikasad Podala si námietku v stanovenom termíne ?
jullian Lehota na uplatnenie námietky mi začala plynúť včera, a podávať ju budem zajtra. Do poisťovne som námietku podala dnes
veronikasad Zrejme sa nevyhneš náhrade škody podľa cit. odst. 14. Pre budúcnosť - ak budeš odovzdávať v ZP akýkolvek doklad, daj si potvrdiť na kopii jeho prevzatie. Ak posielaš poštou, tak doporučene so sprievodným listom.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.