Zavrieť

Porady

zamestnanec cez projekt ,,podpora vytvárania pracovných miest 2"

ma tu niekto skúsenosti s týmto projektom ? mame už podpísanú dohodu od 31.10.2013 aj prijatého zamestnanca od 1.11.2013 . aké doklady mám posielat na UPSVaR po prijatí zamestnanca ?
4 komentárov     zbaliť
JurickovaKatarina Ide o paragraf 54? V článku II bod 4 sa uvádza: Kópia pracovnej zmluvy + platový dekrét, kópia prihlášky do SP a ZP, príloha č. 7 a príloha č. 8
Toto som ja dokladala dnes na úrade a bolo to v poriadku. Treba dokladovať do 10 dní od nástupu, čiže najneskôr v piatok.
levika26 ako ste vyplnali prílohu č.8 ? mam trochu zmätok
levika26 Vyplnam tieto dva riadky ?

priemerný evidenčný počet zamestnancov 12 mesiacov odo dňa vzniku pracovného pomeru
nárast/úbytok** priemerného evidenčného počtu zamestnancov
levika26 práve som sa vrátila z úradu a pán ktorý to tam má na starosti mi oznámil, že tie prílohy 7 a 8 stači priniest až po 12stich mesiacoch
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času
    Pri prvej žiadosti mi prílohu 8 nežiadali, pri tejto "2" si to vyžiadali ihneď, vraj je to zmena oproti jednotke. Deň vzniku PP je 01.11.2013 Potom 12 mesiacov pred vznikom je od 01.11.2012 do 31.10.2013. Ku dňu predloženia žiadosti je dátum na dohode ( u mňa 24.10.2013). Žiadosť o platbu prikladám v prílohe. Vyplníš len číslo žiadosti (prvá číslo 1), Miesto a dátum kedy s tým pôjdeš na úrad, Číslo dohody a dátum jej uzatvorenia, Iniciály zamestnávateľa, Bankové údaje + podpis. Prílohy ja uvádzam na osobitnej prílohe, nakoľko ich je viac ako 6. Požadovanú čiastku nevypisujem, dopĺňajú si to sami.
    Naposledy upravil JurickovaKatarina : 06.11.13 at 13:10 Dôvod: korekcia
    4 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    levika26 k tej žiadosti o úhradu. na internete som našla tlačivo ale niesu v nom aktualne údaje. nevie ti mi poradiť kde by som našla aktualne ? našla som ho tu : http://www.upsvar.sk/rv/sluzby-zames...page_id=337823
    Jana103 ja som mala formulár žiadosti od pracovníka, ktorý ma na úrade na starosti tento projekt...normálne ho popros nech ti to pošle mailom a je to....môj s tým nemal žiaden problém, dokonca mi poslal aj usmernenie, ako podávať žiadosti o platbu, takže ak budeš mať nejaký problém, kľudne sa na mňa obráť, ten projekt by som mala mať už v malíčku, keď ho máme na firme už 11 mesiacov
    levika26 Dakujem velmi pekne za ochotu u nas niesu ty pracovníci až taký ochotný. mohla by si prosim ťa poslat to čo maš na e-mail? urbanova.vierka@gmail.com. Dakujem
    Jana103 pošlem ti to, ale až zajtra, lebo to mám v práci na maile
      zbaliť

    zamestnanec cez projekt ,,podpora vytvárania pracovných miest 2"

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.