Zavrieť

Porady

zaradenie do odpisových skupín

Dobrý večer, prosím poradí mi niekto: Montované budovy z dreva, ak nie sú samostatnými stavebnými objektmi pripojenými na inžinierske siete. Čo v takom prípade, keď sú pripojené na inžinierske siete? Do ktorej skupiny ich zaradím?
A ešte poprosím, zavlažovacie zariadenie a úprava pozemku /vysypanie kameňom, urobenie chodníkov/ do akej OS zaradím?
Prosím Vás, prečítala som tisíc príspevkov, ktoré číslo sa mi pozdávalo, nebolo v prílohe DZP. 2 dni študujem, a nemôžem sa dopátrať k záveru. Nepomôže mi niekto so zaradením? Alebo mi odsúhlasí alebo vyvráti čo som vyčítala?

kamerový systém na stráženie objektu: 1 OS - 26.3 Komunikačné zariadenia

plechové bunky s elektrickým vedením bez stavebného povolenia: 3OS - 25.11.10 Montované budovy z kovov, ak nie sú samostatnými stavebnými objektmi pripojenými na inžinierske siete alebo 4OS - stavby? Neviem sa rozhodnúť.

zavlažovacie zariadenie:3OS 3-33 - Jednotlivé oddeliteľné súčasti zabudované v stavbách určené na samostatné odpisovanie (§ 22 ods. 15)

Spevnenie pozemku - prístupová cesta, chodínky: 4OS 4-2 2 Inžinierske stavby okrem kódov uvedených v odpisovej skupine 3 a okrem jednotlivých oddeliteľných súčastí uvedených v odpisových skupinách 2 a 3.
Prosím, nikto sa mi na to nepozrie?
Naposledy upravil marions : 18.03.14 at 06:37
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!