Zdieľajte s nami link na články z iných webov. Komentáre k linku budú zoradené podľa počtu hlasov, môžete využiť aj filter komentárov a zobraziť len komentáre od členov ktorých na Porade sledujete.
Prevádzkujem internetový obchod a trafil som na mimoriadne drzého a arogantného zákazníka, ktorý si u mňa objednal tovar, platba predom, uhradil, tovar som mu zabezpečil, a je ho emajlová komunikácia je na veľmi nízkej a vulgárnej úrovni so zámerom uraziť moju osobnosť. Mám ja prosím nejakú právnu šancu odstúpiť od predaja tovaru a vrátit peniaze v zmysle platnej legislatívy? Mám obavu z jeho komunikácie, že je psychicky labilný.
Bol by som mimoriadne povďačný za radu.
kopretinkazaplatil za tovar? zaplatil.dodal si mu tovar? dodal.tak o čom si s ním potrebuješ ešte vypisovať?
Pravidlá a tipy
Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte. Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
❤ Buďte priateľskí ❤
Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
jedine čo sa asi môžeš tváriť, že daný tovar nevieš zabezpečiť a peniaze vrátiť aj za cenu toho, že to, čo si objednal na cvhíľu vyradíš zo sortimentu
teda, ja by som to riešila takto...
ak si tovar dodal a zakaznik neuplatnuje reklamaciu, pripadne nevyzaduje odstupenie od zmluvy do 7 dni a vratenie penazi, tak na jeho emaily nie si povinny reagovat
Posli mu tovar a nasledne si jeho mail.adresu zablokuj, alebo zarad do spamoveho kosa.A fertig!
Tiez nechapem o com si s nim vypisujes a ako ste dospeli az k vulgarizmom.
Alebo urob,ako ti radi Dasa...