Zavrieť

Porady

ako doriešiť reklamáciu, keď predávajúca počas jej procesu pozastavila svoju činnosť a nedá sa s ňou spojiť

reklamujem tovar zakúpený u jednej živnostníčky (predáva detské kočíky), ktorý má pokazenú konštrukciu a tašku. na začiatku januára sme jej tieto veci odovzdali, ona nám zapožičala náhradnú konštrukciu, ktorá nie je ale 100 % funkčná. Živnostníčka sľúbila, že do mesiaca bude reklamácia vybavená, ale zatiaľ sa stále rieši. o reklamácii nemám žiadny doklad, riešilo sa to takpovediac na ulici s tým, že nám ho vydá dodatočne. Výrobca kočíku sídli v Poľsku, a táto pani vraj nemá ako pre reklamované veci ísť, pretože medzitým mala nejakú operáciu a teraz je dlhodobo PN a kočíkom sa vraj už nevenuje. Cez ŽR som zistila, že činnosť má pozastavenú od 1.12.2013 do 30.11.2014. momentálne sa s ňou neviem spojiť, nereaguje na telefonáty ani na sms. mrzia ma jej zdravotné problémy, ale ja potrebujem predsa funkčný kočík. prosím poraďte, ako mám získať svoje veci späť. Ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    misoft je offline (nepripojený) misoft

    misoft
    Všetko zle!
    reklamácie sa nevybavujú na ulici. Pri reklamácií sa musí vydať reklamačný protokol.
    Predajca má zo zákona 30 dní na vybavenie reklamácie (bez výnimky).
    Tvoj problém je v tom, že o reklamácií nemáš NIČ, žiadny doklad - je to tvrdenie proti tvrdeniu. Inak ba sa to riešilo už cez SOI.

    Získať späť svoje veci - no to bude malý problém, pretože živnostníčka nekomunikuje, živnosť pozastavená - ona má peniaze, ty máš len akúsi "náhradu". Ak vieš jej adresu, vyzvi ju písomne, aby ti vydala tvoje veci (samozrejme ty jej vrátiš jej veci). Postraš ju, že sa to bude riešiť cez SOI a cez Živnostenský úrad....

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    Skus sa informovat na prislusnom mestskom urade. Ked zatvorila prevadzku,mala by tam nechat adresu, kde ju mozno najst v podobnych pripadoch.
    To, ze vyrobca je v Polsku, teba ako zakaznicku nemusi zaujimat, to je problem predajcu,aby bol schopny reklamaciu vybavit podla slovenskych zakonov
    misoft Dôležité je vyjadrenie @lucushqa -
    "na začiatku januára sme jej tieto veci odovzdali, ona nám zapožičala náhradnú konštrukciu, ktorá nie je ale 100 % funkčná. Živnostníčka sľúbila, že do mesiaca bude reklamácia vybavená, ale zatiaľ sa stále rieši. o reklamácii nemám žiadny doklad, riešilo sa to takpovediac na ulici s tým, že nám ho vydá dodatočne."
    Ona v rukách prakticky nemá NIČ!
    arizona ano, chapem, ale nema inu moznost iba sa spojit s predavajucou. Ak by ta zaprela na com sa dohodli, ma predsa kupujuca moznost zadat novu reklamciu.Tym, ze predavajuca pozastavila cinnost nezbavuje ju to povinnosti doriesit pripadne reklamcie

    ako doriešiť reklamáciu, keď predávajúca počas jej procesu pozastavila svoju činnosť a nedá sa s ňou spojiť

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.