Zavrieť

Porady

Nárok na faktúru

ahojte, môže zákazník, ktorý nesúhlasí so sumou za opravu auta žiadať vystavenie faktúry - aby nemusel platiť v hotovosti a my by sme sa potom roky naťahovali o jej zaplatenie, alebo môžeme nástojiť na okamžitej úhrade cez ERP? Ďakujem.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Ice dive je offline (nepripojený) Ice dive

    Ice dive
    no na faktúre trvať môže, avšak vy ako servis máte v zmysle občianskeho zákonníka nárok vozidlo pozdržať- nevydať z opravy, pokiaľ nebude faktúra zaplatená... t.j. ste tam kde ste boli na začiatku... on nemá auto a vy peniaze, ak chcete každý opak musíte si to vymeniť, následne však zákazník môže auto reklamovať...

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.