Za škodu sa považuje zničenie, znehodnotenie, strata na majetku. Za škodu nie je možné považovať zasielanie tovaru a jeho nezaplatenie odberateľom.
Ak sa Vám stane prípad, že hodnota takéhoto tovaru je nízka, nepresahuje 500 Sk a je označená logom spoločnosti, môžete takýto tovar považovať za reklamný a propagačný predmet, ktorý môžete dať priamo do nákladov. Je potrebné ale zdokumentovať, že sa jednalo o propagačný a reklamný materiál, resp. vzorku. Inak je možné takéto prípady, ktoré nie sú uhradené odberateľom považovať za dar, ktorý je pripočítateľnou položkou k základu dane. Ak sa vyskytne dôvod na zrušenie faktúry, tak ju možete vykonať formou storna, alebo vystavením dobropisu. V oboch prípadoch by ste mali zaslať správu odberateľovi a pre seba doložiť kvalifikovovaný dôvod, prečo ste faktúru zrušili.