Zavrieť

Porady

Ako mám postupovať, keď sa mi tablet z reklamácie vrátil s rozbitým displejom a tvrdia, že to tak prijali?

Zdravím, potrebujem poradiť: mám tablet od t-mobilu, je ešte v záruke a prestal fungovať. Odniesla som ho na reklamáciu do predajne, kde ho prevzali. Po troch týždňoch som si ho prišla vyzdvihnúť a zistila som, že má úplne prasknuté sklo, čo samozrejme pri odovzdaní nebolo, ani v preberacom protokole nie je napísané, že je sklo rozbité. Je tam len, že sú na skle ryhy. Oprava 157 euro. Neprevzala som to. Na predajni mi povedali, že oni by to predsa ani ako záručnú opravu neprevzali v takom stave. Teraz mi, ale tvrdia, že slečna, čo to preberala si pamatá, že to bolo rozbité, čo je klamstvo. Poradíte mi ako mám teraz postupovať? ďakujem
Naposledy upravil Sika75 : 24.09.14 at 10:05
tablet.jpg  
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    ivka70 je offline (nepripojený) ivka70

    ivka70
    Ak to tak prevzali, musia to mat v preberacom protokole, ktory si podpisala.
    Maju? Ak nie, maju smolu, je to ich problem a su zodpovedni za skodu, ktoru pri manipulacii s tabletom sposobili.

    Trvaj na tom, ze chces opraveny tablet alebo odstupis od zmluvy.
    Ziadaj pisomne vyjadrenie a pisomne aj reklamuj, co sposobili.
    Ak to nenapravia, daj podnet na SOI.

    Hlasovalo 7 pouzivatelov

    Užitočné (7)
    kopretinka, misoft, dalid, arizona, Richard, Ing. Ľubomír Janoška, Sika75
    7
    7 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    Sika75 ďakujem, v protokole sú spomenuté len ryhy na skle, čo nie je rozbité sklo, dokonca tam aj kúsok skla chýba ...
    ivka70 Takze ryhy slecna pri preberani zapisala ale rozbite sklo nie? A to nikomu nie je cudne? chod tam a trvaj na svojom.
    sosak @ Sika75, ryhy na sklo ťažko spravíš, sklo je dosť tvrdé a odolné voči poškriabaniu, nevieš asi od čoho mali ryhy na skle vzniknúť ? Nejdem sa hádať, ale čo keď ryhy na skle neboli ryhy, ale praskliny a to je rozdiel.Praskliny na skle mohli vzniknúť väčším tlakom na sklo, napr. pádom na zem, alebo si naňho sadla... Slečna pri prijme tabletu do záručnej opravy mohla vyhodnotiť v skutočnosti praskliny, ktoré sa javili ako ryhy, a na doklad o prijme napísala ryhy. Netvrdím, že nemáš pravdu, ale musíš uznať, že aj táto alternatíva môže prichádzať do úvahy. Sám mám tablet, už po záruke a na skle nemám žiadny, ani len náznak škrabancov a to už niečo zažil.
    misoft Tablety od T-debilov - lacné - nemajú Gorila Glass, iba obyčajné.....
    sosak Ale aj tak to svedčí o nešetrnom zaobchádzaní.
    Sika75 je možné, že ryhy tam boli, to nepopieram, ale to nič nemení na tom, že ich len tak nebolo možné zbadať a tablet som od nich dostala rozmlátený s chýbajúcim sklom ...
    misoft Tak takéto poškodenie (ako si na fotke uviedla) by musela pri preberaní zistiť i totálne slepá osoba....
    Takže: ak toto nie je zaznačené v preberacom reklamačnom protokole - žiadaj buď uvedenie do pôvodného stavu, alebo vrátenie sumy, prípadne nový tablet. A reklamáciu nepreberaj.... oznámiť SOI - dôvod: zvrátenie tovaru po reklamácii v nepoužiteľnom stave.... reklamácia nevybavená....
      zbaliť

    alaya1 je offline (nepripojený) alaya1

    alaya1
    V prijimacom protokole by malo byt naznacene, ze bol rozbity. Ak to tam nie je uvedene, trvaj na svojom.

    jslancik je offline (nepripojený) jslancik

    bez servítky jslancik
    slečna si môže pamätať, čo chce. Pokiaľ to nie je zapísané v protokole, jej spomienky si môžu strčiť vieš kam... Vôbec sa nemáš o čom s nimi baviť. Oprávnene sa môžeš rozčúliť a podrobiť personál stres-testu...
    4 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    Sika75 pred rokom som na SOI podávala sťažnosť na inú firmu a vobec sa mi spatne neozvali ... tak som sa tomu chcela vyhnúť, je to posledná možnosť, keď nič iné nezafunguje ...
    lujza.j no každopádne skúšajú...niekto to rozbil a chcú teba o tom presvedčiť.....zavolaj si vedúceho predajne alebo vyššieho vedúceho alebo zvolaj na zákaznícku linku..../hovor je aj nahrávaný/rieš to nimi.....pozor aby to preberacieho protokolu niečo nedopísali.....
    taiko nevyhybaj sa tomu na com mas pravo a narok. SOI je tam nato aby pomohla. Ak nepomoze, stazuj sa na SOI, len sa preboha nedak uchlacholit, ci kolamat T-mobilom
    misoft Máš pravdu - skúšajú to, len aby sa vyhli plateniu za svoju lajdáckosť...
    Ja som tiež posielal NB na reklamáciu - ale predtým som si ich odfotil, takže by šancu nemali....
      zbaliť

    taiko je offline (nepripojený) taiko

    Som, kto som taiko
    okamzite tam pred nimi volaj SOI, hlasno rozpravaj a pouzivaj slova ako "kradez", "podvod", "neslychane" atd. A vyhliadni si cas, ked tam bude v obchode vela ludi. To uvidis to kmitanie Za chvilu budes SOI volat, ze uz nemusia chodit
    4 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    lujza.j ja ešte vrieskam "toto sa môže iba na SK" "zákazník je dobrý iba pokial nekúpi...ked je problém už ho nepoznáme"....
    taiko tak, tak presne to treba urobit. A cim vacsie rozhorcenie ukazane, tym rychlejsie sa zjedna naprava. Mozes sa aj na nejakeho zakaznika obratit, ze "predstavte, co sa mi tu v T-mobile stalo"
    Sika75 dík
    lujza.j alebo zavolaj do nejakej tv...možno sa im to šikne...
      zbaliť

    Ako mám postupovať, keď sa mi tablet z reklamácie vrátil s rozbitým displejom a tvrdia, že to tak prijali?

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.