Zavrieť

Porady

Maju pravo na predlzenie terminu reklamacie?

Zdravim, mam take otazocky. Mobil som dal reklamovat po 3x v telekome. Predchadzajuce 2 reklamacie boli uznane. 3x som to bol reklamovat 10.9.2014 a 10.10.2014 som mal mat telefon spat alebo uznanu reklamaciu. V ten den mi prisla sms, ze termin reklamacie sa predlzi a budu ma informovat. V stvrtok 9.10. mi prisla doporucenka, ze mobil si mam co najskor vyzdvihnut na predajni lebo ak tam bude dlho musim platit za uskladnenie. Dnes 12.10. este stale nebol mobil na predajni. Chcem vediet, ci vobec maju pravo na to aby mohli takto si predlzovat terminy opravy. A ci mam ziadat o zrusenie zmluvy alebo novy mobil. Ved predsa nie je mozne aby za mesiac neboli schopni ho opravit a dalsia vec, ze chcu odo mna platenie za uskladnenie na predajni. Mam toho uz plne zuby co si dovoluju a nepaci sa mi ani to , ze majju ho tak dlho a ako nahradu mi daju srot co vypadavju tlacitka a cenu musim platit v plnej cene ako keby som ho mal. Dakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    misoft je offline (nepripojený) misoft

    misoft
    http://pravaspotrebitela.sk/index.ph...hures&itemid=9
    http://www.zakonypreludi.sk/zz/2007-250#p18 §18 ods.4, avšak môže sa jednať i odborné posúdenie - ods.6. Ale i tak je povinný dodržať 30 dňovú lehotu (ods.9).
    Takže napochodovať do T-Comu - vytiahnuť reklamačný protokol, žiadať vrátenie sumy. Reklamácia nebola vybavená v zákonom stanovenej dobe!
    Budú síce pindať, že to a ono. Pripomenúť im Zákon 250/2007 §18! Bez milosti. Oznámiť SOI - dôvod: nevybavenie reklamácie v zákonom stanovenej dobe, porušenie zákona 250/2007.
    Myslím, že odrazu budú v T-come asi "prístupnejší".

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    Nie,nemaju pravo prekrocit 30 dnovu lehotu. Ak mobil nestihli opravit vcas,mozes odstupit od zmluvy,alebo ziadat novy telefon-ak ho mas viazany s nejakym pausalom

    Maju pravo na predlzenie terminu reklamacie?

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.