Zavrieť

Porady

Po absolvovaní VOŠ si chcem dokončiť za 1 al. 2 roky Bc., bude problém, ak sa mi podarí získať titul Bc. a chcem ísť študovať ďalej, aby som získala Mgr.?

Študujem na škole VOŠ (vyššie odborné štúdium) na SR a tento rok končím (2014/2015). Zistila som, že v ČR je veľa škôl, kde sa dá dokončiť za 1 alebo 2 roky titul Bc.
Mňa teda záujma, či po získaní titulu Bc. môžem bez problémov pokračovať v štúdiu na SR, ale už Mgr.
Čiže VOŠ - 3 roky + 1 alebo 2 roky Bc. + 2 roky (štandardne) Mgr.

Prípadne, ak má niekto s týmto skúsenosti, prosím, napíšte mi.

Ďakujem, Lucia
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    ivka70 je offline (nepripojený) ivka70

    ivka70
    Musis sa pytat na skole, kde by si chcela robit II.stupen (mgr) studia.
    Zistit si, ake maju poziadavky na Mgr studium a ky typ VS diplomu Bc uznavaju ako relevantny danemu odboru.
    Problem medzi CR a SR nie je, len sa musis trafit do odboru a mozno ratat s prijimackami, ktore moze VS pre II.stupen definovat pre inych ako vlastnych studentov I.stupna VS.
    Naposledy upravil ivka70 : 07.01.15 at 14:53
    3 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    Lulla Bella No super, pomohla si mi. Ono, mne ide o to, aby som si ten 1.stupeň (Bc) skrátila a neštudovala 3 roky, ale iba 1 rok, prípadne 2 roky..