FO - podnikateľ, ktorý vedie jednoduché účtovníctvo sa k 10.2.2015 stal platcom DPH. Ako mám vysporiadať už existujúce zásoby na sklade? Keďže do vtedy nebol platcom DPH, o DPH som neúčtovala, a teda zásoby na sklad boli prijímané v celkovej cene. Teraz už ale budú prijímané na sklad v cenách bez DPH, čiže teraz asi nebudem mať správne ocenený sklad. Čo s tým? Účtujem v Money S3 a v tomto programe vedieme aj skladovú evidenciu a na podpore mi povedali, že ak chcem upraviť obstarávacie ceny už naskladnených zásob, musím ich všetky vyskladniť na nulu a následne zasa všetky prijať v iných cenách, ale že sa mám rozhodnúť, či to spravím alebo tie ceny nechám tak. Tak teraz neviem, príde mi to dosť komplikované, keďže máme dosť veľa druhov zásob na sklade. Čo ak by som nechala to ocenenie tak, ako bolo do teraz?
Naposledy upravil ZuskaM. : 02.03.15 at 13:29