V prípade, že sa jedná o chybu, kedy nie je možné nabíjať - je potrebné okrem samotného prístroja zaslať i tú časť, ktorá s chybou súvisí - v tomto prípade nabíjačku.
Zadávateľ však urobil chybu - nie je potrebné na reklamáciu zasielať všetko - návody, doklady, dokonca ani obal nie je potrebný. A všetko sa musí zapísať do reklamačného protokolu - teda chyba a ČO sa DODÁVA.
Ak by sa to vrátilo zo servisu bez zapísaných vecí, ktoré boli v protokole zapísané - je to nevybavená reklamácia (a ja osobne by som to neprevzal z toho dôvodu).
A obchod by mal len dve možnosti: doplniť chýbajúci komponent z vlastných zásob, alebo - keďže je to nevybavená reklamácia - vrátiť kúpnu cenu - komplet!
Pre zadávateľa - niekedy je vhodnejšie si zistiť priamo servis pre dané zariadenie a reklamáciu uskutočniť priamo cez servis - niektoré spoločnosti to aplikujú (osobná skúsenosť - je to rýchlejšie)