Zavrieť

Porady

Reklamacia tabletu

Dobrý deň.
Potrebujem poradiť. Niekedy medzi sviatkami vianočnými som dal reklamovať v Popradskom datarte tablet sa nedal nabit.Podotýkam tablet som mal pripoisteny vpripade fyzickeho poškodenia,tablet patri 7 ročnému synovi tak že sa mi to javilo ako dobrá vec.Prebratie reklamacie prebehlo bez problemov slecna pre vzala tablet v originalnom baleni nabijacku plus všetky doklady v četne poistnej zmluvi.Po cca 3 týždňoch prišla reklamacia vybavená.Na moje prekvapenie reklamaciu zamietli že bola dnu v tablete porusena nejaka plomba a odisla tam zakladna doska!Odhadnuta oprava cca 500eur.Pri cene tabletu cca 120 eur.Na moju reakciu ci je to vtip!Odpoved slečny v predajni že predca nahrade diely su drahe!Ale na zaklade toho že tablet je poistený tak nevidi v tom žiadny problém na 100%mi budu vratene peniaze.Takže všetko ostalo na predajni.S tým že sa oto postaraju.Po cca 3týždňov mi prišiel tablet opraveny poslali mi ho kurierom.Nakoľko som bol v práci prevzala ho manželka.Ked som prisiel z práce rozbalil som krabicu našiel som na moje prekvapenie opraveny tablet bez nabijacky!Este jedná vec ktorá ma zarazila popis opravi žiadna vymena základnej dosky ako deklaroval prví krát servis ale len poskodenie nabijacieho konektoru!Oprava obycajnym pajkovanim,cena opravi okolo 34eur!Keby som nemal tablet poistený tak mi ho neopravia!No kto si da opraviť 100eur tablet za 500eur.Je to zvlastny prístup k zakaznikovy v datarte.Len ze trable pokračujú od. 13.02 volám na zakaznicku linku datart ze mi nedosla s tabletom nabijacka.Z ich strany ta ista odpoved budeme to riesit k vasej spokojnosti ozveme sa.Do dnesneho dna žiadna odpoveď z ich strany písal som aj email žiadna reakcia z ich strany maximalna ignoracia!Tablet skoro 2 mesiace v oprave a teraz skorom mesiac bez nabijacky.A záruka beží !Ja viem ze niekto povie kup si novú mam taky dojem že to čakajú aj v datarte ze to vzdam ale prečo?Tablet je značky asus.Tak neviem ci mal niekto taku zlu skusenost z datartom!Kde môžem napísať alebo koho môžem kontaktovať ked vas na zakaznickej linke datart opätovne ignoruju!Za odpovede alebon návrhy vopred ďakujem.Datart po tejto skusenosti nikdy viac!!!
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Chobot je offline (nepripojený) Chobot

    Chobot
    V servisoch sú nezodpovední technici, všetko dopletú. Mne tiež vrátili monitor zo servisu bez adaptéra. Našťastie som to zistil ešte pri preberaní, tak z predane hneď volali do servisného strediska a tam sa ten adaptér našiel a doposlali ho do predajne. Takýmto spôsobom tam musia mať asi horu z tých adaptérov a nabíjačiek.....
    4 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    erik555 do servisu sa nema posielat iba vyrobok bez prislusenstva? Ved v servisoch maju vsetko...
    Chobot V mojom prípade by to aj bolo možné, ale v prípade roliho bolo dobré poslať aj nabíjačku. Čo ak by bola chyba práve v nabíjačke?
    misoft erik555: v prípade, že sa jedná o chybu, kedy nie je možné nabíjať - je potrebné okrem samotného prístroja zaslať i tú časť, ktorá s chybou súvisí - v tomto prípade nabíjačku.
    erik555 misoft, reagoval som na prispevok Chobota...tu dlhociznu temu sa mi ani nechcelo citat, tak ani neviem, o co mu islo
      zbaliť

    ivka70 je offline (nepripojený) ivka70

    ivka70
    Zarucna doba sa predlzuje o dobu, kedy je predmet zaruky v oprave.
    ale tu nabijacku si mal reklamovat, pisomne, ze ti ju nevratili.
    Mas k tomu nejaky podklad?

    misoft je offline (nepripojený) misoft

    misoft
    V prípade, že sa jedná o chybu, kedy nie je možné nabíjať - je potrebné okrem samotného prístroja zaslať i tú časť, ktorá s chybou súvisí - v tomto prípade nabíjačku.
    Zadávateľ však urobil chybu - nie je potrebné na reklamáciu zasielať všetko - návody, doklady, dokonca ani obal nie je potrebný. A všetko sa musí zapísať do reklamačného protokolu - teda chyba a ČO sa DODÁVA.
    Ak by sa to vrátilo zo servisu bez zapísaných vecí, ktoré boli v protokole zapísané - je to nevybavená reklamácia (a ja osobne by som to neprevzal z toho dôvodu).
    A obchod by mal len dve možnosti: doplniť chýbajúci komponent z vlastných zásob, alebo - keďže je to nevybavená reklamácia - vrátiť kúpnu cenu - komplet!

    Pre zadávateľa - niekedy je vhodnejšie si zistiť priamo servis pre dané zariadenie a reklamáciu uskutočniť priamo cez servis - niektoré spoločnosti to aplikujú (osobná skúsenosť - je to rýchlejšie)

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.