Zavrieť

Porady

Excel - spájanie viacerých tabuliek do jedného výstupu

Mám zoznam dodávateľov s určitými údajmi a potrebujem to urobiť tak aby slúžil ako zdroj pre ďalšiu prácu. Potrebujem ku každému urobiť ponukový list a celkový ponukový list všetkých dodávateľov. S tým že zoznam dodávateľov sa bude stále zvyšovať. Čiže keď zmením údaj v jednom dodávateľovi, zmení sa údaj aj v jeho ponukovom liste aj v celkovom ponukovom liste. Ako na to? Ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    ivka70 je offline (nepripojený) ivka70

    ivka70
    Urcite by bolo lepsie to urobit v nejakej databaze, aspon v Access, kde moze byt tvoja tabulka podkladom.
    Ak chces ukladat ponukove listy ku kazdemu dodavatelovi a este s nimi robit dalsie ukony, nebidaj fakturovat neskor, na to tabulkovy procesor nie velmi postacuje a je to v nom viac trapenie ako pomoc.

    macuch je offline (nepripojený) macuch

    macuch
    Zdravim, neviem či Vám to pomôže, ale na spracovanie údajov som vždy používal Kon.tab. a vyhladavacie funkcie.
    Napr. mal som sldovanie cca 80 až 120 agentúrnych prac. z 5 rôznych agentúr. Vedeniu som posielal report za 24 hod.Koľko urobili a aké sú aktuálne náklady, ako ktorý plnil normy.
    Mal som listy zošita
    - všetci pracovníci (údaje ako os.č., agentúru, hod.tarif a podob...čo najviac údajov..)
    -všetky artikly (názov, zákazník,materiál, váha, techn. normy-čas za kus- a podob....čo najviac údajov..)
    -list do ktoreho sa zadavali udaje( dátum, z toho funkciou deň, mesiac, rok... meno, načítalo cez vyhľadávaciu funk. agentúru, tarif ....., číslo artiklu, z toho cez vyhľadávaciu funkciu názov, material, zákazník, tech.norm. koľko urobil, z toho plnenie prac. váha materialu, počet vyrob.,.......)
    Nakoniec som list do ktorého som zadával údaje "prehnal" cez kont.tab. ako výstup. Výstupov som pre prehľadnosť mal viac. Jednotlivé kont.tab. boli rôzne nastavené, ale celkové súčty museli sedieť, ak nie, niekde bola chyba. Za mesiac bolo v poslednom spomínanom liste aj 5000 riadkov(záznamov)
    V mojom na teraz poslednom (od 1.5. som na ú.p.) som robil podobné sledovanie, ale pre jednotlivé strediská. Ak Vás to zaujíma môžem poslať nejaký príklad.
    Z pozdravom J.M.

    Excel - spájanie viacerých tabuliek do jedného výstupu

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.