Zdravim, neviem či Vám to pomôže, ale na spracovanie údajov som vždy používal Kon.tab. a vyhladavacie funkcie.
Napr. mal som sldovanie cca 80 až 120 agentúrnych prac. z 5 rôznych agentúr. Vedeniu som posielal report za 24 hod.Koľko urobili a aké sú aktuálne náklady, ako ktorý plnil normy.
Mal som listy zošita
- všetci pracovníci (údaje ako os.č., agentúru, hod.tarif a podob...čo najviac údajov..)
-všetky artikly (názov, zákazník,materiál, váha, techn. normy-čas za kus- a podob....čo najviac údajov..)
-list do ktoreho sa zadavali udaje( dátum, z toho funkciou deň, mesiac, rok... meno, načítalo cez vyhľadávaciu funk. agentúru, tarif ....., číslo artiklu, z toho cez vyhľadávaciu funkciu názov, material, zákazník, tech.norm. koľko urobil, z toho plnenie prac. váha materialu, počet vyrob.,.......)
Nakoniec som list do ktorého som zadával údaje "prehnal" cez kont.tab. ako výstup. Výstupov som pre prehľadnosť mal viac. Jednotlivé kont.tab. boli rôzne nastavené, ale celkové súčty museli sedieť, ak nie, niekde bola chyba. Za mesiac bolo v poslednom spomínanom liste aj 5000 riadkov(záznamov)
V mojom na teraz poslednom (od 1.5. som na ú.p.) som robil podobné sledovanie, ale pre jednotlivé strediská. Ak Vás to zaujíma môžem poslať nejaký príklad.
Z pozdravom J.M.