Zavrieť

Porady

Účtovanie v PN

Ahojte, som pomerne nováčik a chcela by som poradiť, ako sa robí účtovníctvo počas PN, som SZČO a účtujem v Pohode jednoduché účtovníctvo, platca DPH.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    avalik je offline (nepripojený) avalik

    avalik
    Počas práceneschopnosti?
    V zákone o účtovníctve som sa nestretla s ustanovením, ktoré by upravovalo spôsob vedenia účtovníctva počas PN a ani zákon o dani z príjmov alebo o DPH neuvádza výnimky z povinností a lehôt počas PN.
    4 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    mišič To znamená, že posielam normálne, mesačne výkaz DPH. Viem že príjmy nemôžem vykazovať.
    Katy a R prečo by si nemohla vykazovať, ve´d to môžu byť príjmy za robotu spravenú pred DPN
    Dav Môžeš vykazovať príjmy. Ak máš zamestnancov, firma funguje. Alebo Ti zaplatia faktúru za obdobie spred PN. Alebo máš zmluvne dohodnuté mesačné platby za služby. Ale ak máš predajňu, kde si sama, tak počas PN nepracuješ a nemáš príjmy.
    mišič Ďakujem Vám
      zbaliť

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.