Zdieľajte s nami link na články z iných webov. Komentáre k linku budú zoradené podľa počtu hlasov, môžete využiť aj filter komentárov a zobraziť len komentáre od členov ktorých na Porade sledujete.
Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte. Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
❤ Buďte priateľskí ❤
Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
Počas práceneschopnosti?
V zákone o účtovníctve som sa nestretla s ustanovením, ktoré by upravovalo spôsob vedenia účtovníctva počas PN a ani zákon o dani z príjmov alebo o DPH neuvádza výnimky z povinností a lehôt počas PN.
mišičTo znamená, že posielam normálne, mesačne výkaz DPH. Viem že príjmy nemôžem vykazovať.
Katy a Rprečo by si nemohla vykazovať, ve´d to môžu byť príjmy za robotu spravenú pred DPN
DavMôžeš vykazovať príjmy. Ak máš zamestnancov, firma funguje. Alebo Ti zaplatia faktúru za obdobie spred PN. Alebo máš zmluvne dohodnuté mesačné platby za služby. Ale ak máš predajňu, kde si sama, tak počas PN nepracuješ a nemáš príjmy.