Zavrieť

Porady

Skusenosti s personálkou KMMT?

Máte niekto prosím skusenosti zo spoločnostou KMMT? Mala by som ist pracovat cez nich od 29.06.15, mam trosku obavy, nakolko takto som este nebola, ci je to bezpecne,ake mate skusenosti?
arizona Nezakladaj duplicity!!!
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času
    dobry den. Manzel pracuje ako zvarac s troma kolegami v Nemecku cez tuto spolocnost uz 3 mesiace. V predchadzajucich spolocnostiach som vsetko musela riesit ja ak nastal nejaky problem. V tejto praci sa dozvedam az ked je po vsetkom ze sa nieco stalo, ak maju nejaky problem s dochadzkou, ubytovanim pracou tak to ta spolocnost riesi. Peniaze stale nacas, zatial najlepsie platove podmienky. Nestazujeme sa.
    3 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    Sofia123 Dakujem za odpoved pani Alena, sice trosku neskoro.

    Uz som medzicasom vyse tyzdna v nemecku, cez nich, zatial pohodka, aj sa zaujimali, ci som spokojna, co som bola ze uplne prekvapena, ze si spomenuli na mna, to bolo take motivacne, tak uz len na vyplatu pockat, ci aj s nou budem spokojna...az nato, ze som tu sama a inak sami nemec, v cudzej krajine, ale tak o tom je praca v cudzine
    Slavka1307 Dobrý deň. Prosím Vás. Ako to dopadlo ďalej s touto personálnou agentúrou ? Ste spokojná ? Ďakujem.
    Slavka1307 Dobrý deň. Prosím Vás. Pracuje manžel ešte stále cez nich ? Ste spokojní aj po roku ? Ďakujem.